Την ανάγκη για μεγαλύτερη καινοτομία κατά την κράτηση επαγγελματικού ταξιδιού, ειδικά στους Gen Z ταξιδιώτες ανέδειξε η τελευταία έρευνα της Direct Travel. Παράλληλα, αποκάλυψε αισιοδοξία για τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης και ταυτόχρονα αύξηση στα bleisure ταξίδια.

  • Το 87% θα ένιωθε άνετα εάν η τεχνητή νοημοσύνη έκανε αυτόματα τις ταξιδιωτικές ρυθμίσεις και τις κρατήσεις τους.
  • Το 90% έκανε ταξίδια αναψυχής και σχεδόν όλοι (93%) ανέφεραν ότι οι TMC πρέπει να καινοτομήσουν με την τεχνολογία για να διατηρήσουν έναν ρόλο στο οικοσύστημα των επαγγελματικών ταξιδιών.

Τα βασικά ευρήματα από την έκθεση έρευνας του Direct Travel περιλαμβάνουν:

  • Περισσότερο από το ένα τρίτο (37%) των επιχειρηματιών ταξιδιωτών δεν πιστεύουν ότι ο κλάδος είναι καινοτόμος, με σχεδόν τα δύο τρίτα (63%) να αναζητούν ευρύτερο φάσμα επιλογών για περιεχόμενο, σηματοδοτώντας μια ζήτηση για καινοτομία σε ολόκληρη τη βιομηχανία.
  • Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες ηλικίας 18 έως 29 ετών είναι οι λιγότερο ικανοποιημένοι με τα εταιρικά ταξίδια, βαθμολογώντας την εμπειρία επαγγελματικού ταξιδιού τους χαμηλότερη από όλες τις άλλες ηλικιακές ομάδες (7 από 10).
  • Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες είναι συντριπτικά αισιόδοξοι για το ρόλο που μπορεί να παίξει η τεχνητή νοημοσύνη στην εμπειρία επαγγελματικού ταξιδιού: Το 96% ενδιαφέρεται τουλάχιστον κάπως για έναν ψηφιακό βοηθό για επαγγελματικά ταξίδια που θα μπορούσε να προβλέψει τις ανάγκες και να κάνει συστάσεις με βάση τις προσωπικές προτιμήσεις και τις ταξιδιωτικές ρουτίνες.
  • Από το 90% των επιχειρηματιών που έχουν παρατείνει ένα επαγγελματικό ταξίδι για αναψυχή, περισσότεροι από τους μισούς παραδέχονται ότι το κάνουν «συχνά». Σχεδόν όλοι οι ερωτηθέντες (98%) συμφωνούν ότι η ενσωμάτωση του ελεύθερου χρόνου στα επαγγελματικά ταξίδια επηρεάζει θετικά τη συνολική απόδοση της εργασίας.