Tις επιθυμίες των εύπορων ταξιδιωτών, οι οποίοι θέλουν να ταξιδεύουν ακόμα και εν μέσω επιδημιών αποκαλύπτει έρευνα της luxury Insights.

Οι ταξιδιώτες πολυτελείας βλέπουν το ρόλο ενός ξενοδοχείου πέρα από την αυθεντική τοπική εμπειρία. Είναι ο συνδυασμός εμπειρίας προορισμού και αναδημιουργίας των ανέσεων του σπιτιού που δημιουργεί αυτή την αξιόπιστη σχέση και τοποθετεί τα πιο επιθυμητά ξενοδοχεία στον κόσμο στην καρδιά της ταξιδιωτικής εμπειρίας.

Αποκλειστικές εμπειρίες

Οι ταξιδιώτες δίνουν προτεραιότητα σε εμπειρίες και σε εμπορικά σήματα. Παράλληλα, δύο στους τρεις θεωρούν σημαντικό να έχουν εμπειρίες που δεν είναι άμεσα διαθέσιμες σε όλους (65%).

Προσωπικοί προορισμοί

Ποσοστό 89% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι τα καλύτερα ξενοδοχεία έχουν υπαλλήλους που είναι εξοικειωμένοι με την περιοχή και μπορούν να προσφέρουν την εσωτερική πληροφόρηση για πράγματα που γνωρίζουν μόνο οι ντόπιοι.

Ο παράγοντας του ξενοδοχείου

Το 90% των ταξιδιωτών πολυτελείας θεωρούν το ξενοδοχείο ένα σημαντικό μέρος της εμπειρίας διακοπών. Μάλιστα, πάνω από το ήμισυ (59%) αισθάνονται ότι οι επιλογές του ξενοδοχείου επηρεάζουν την επιλογή του προορισμού τους.

Πράσινη γενιά

Το 84% των ερωτηθέντων θεωρεί σημαντικό το ξενοδοχείο να παρέχει προτάσεις εμπειριών που δεν είναι επιζήμιες για την τοπική κοινότητα. Οι επισκέπτες αναγνωρίζουν τον υπερτουρισμό ως αυξανόμενη ανησυχία και ότι πρέπει να γίνουν αλλαγές εάν η ομορφιά που τους προσελκύει σε παγκόσμιους προορισμούς πρόκειται να διαρκέσει.

Κοινοτική σύνδεση

Οι εποχιακοί ταξιδιώτες κατανοούν τον αντίκτυπο του τουρισμού σε έναν προορισμό. Τέσσερις στους πέντε πιστεύουν ότι οι περιβαλλοντικά βιώσιμες πρακτικές και τα συστατικά της κουζίνας που προέρχονται από την τοπική αγορά είναι σημαντικά.