Τις αυθεντικές τοπικές εμπειρίες στα ταξίδια τους αναζητούν οι Κινέζοι ταξιδιώτες μέσω των online πλατφορμών ενοικίασης καταλυμάτων.

Συγκεκριμένα τα έσοδα από τις καταχωρήσεις κατοικιών σε πλατφόρμες ενοικίασης τύπου Airbnb στην Κίνα ανήλθαν σε περίπου 2,4 δις. δολάρια το 2018. Αυτό αποτελεί αύξηση 37,5% σε σχέση με το 2017. Τα νούμερα προέκυψαν από το Κέντρο Πληροφοριών της χώρας.

Οι περισσότεροι από τα 400 εκατομμύρια Millennials της Κίνας έχουν γίνει οι σημαντικότεροι ταξιδιώτες της χώρας, λέει ο Peng Tao, πρόεδρος της Airbnb China.

Επιδιώκουν εξατομικευμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες και επιθυμούν να εξερευνήσουν τον κόσμο. Αυτός είναι κι ένας από τους παράγοντες που ενισχύουν την ανάπτυξη της Airbnb στην Κίνα.

Η Airbnb δημοσίευσε πρόσφατα μια έκθεση σχετικά με το ταξίδι των Κινέζων επισκεπτών το καλοκαίρι. Υπήρξε μεγάλη αύξηση για τα Airbnb Plus – τα υψηλότερης ποιότητας σπίτια στην πλατφόρμα.

Μάλιστα οι περισσότεροι επισκέπτες αναζητούν καλά διακοσμημένα και άνετα καταλύματα.

Οι δημοφιλείς προορισμοί για τους Κινέζους που γεννήθηκαν μετά το 1995 είναι το Τόκιο, η Οσάκα, το Κιότο, η Μπανγκόκ και το Τσιάνγκ Μάι. Δημοφιλείς εγχώριοι προορισμοί μεταξύ αυτής της ομάδας είναι η Σαγκάη, το Τσενγκντού, το Τσονγκκίνγκ, το Πεκίνο και το Guangzhou.

Τέλος εννέα στους δέκα ταξιδιώτες που ταξιδεύουν με την οικογένειά τους επιλέγουν σπίτι με κουζίνα.