Η τεχνολογία έχει αλλάξει τη μορφή του κλάδου της φιλοξενίας και οι περισσότεροι ξενοδόχοι θα έλεγαν ότι είναι προς το καλύτερο. Οι χρονοβόρες, μη αυτόματες διαδικασίες μπορούν πλέον να πραγματοποιηθούν σε δευτερόλεπτα.
Τα συστήματα online κρατήσεων δίνουν στους επισκέπτες τη δύναμη να κάνουν κρατήσεις με λίγα κλικ και οι αυτοματοποιημένες επικοινωνίες διευκολύνουν τη διαχείριση της επιχειρησιακής πλευράς της διαμονής σε ξενοδοχεία.
Η επιτυχία της παγκόσμιας αγοράς λογισμικού ξενοδοχείων και φιλοξενίας είναι δεδομένη. Προβλέπεται να αυξηθεί από 2,54 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021 σε 4,93 δισεκατομμύρια δολάρια το 2032, σύμφωνα με το Business Research Insights.
Αλλά όλες οι τεχνολογικές προσφορές εκεί έξω είναι πραγματικά χρήσιμες για τα ξενοδοχεία. Η ειλικρινής απάντηση είναι – μάλλον όχι. Κάθε ξενοδοχείο έχει ένα τόσο μοναδικό σύνολο συνθηκών – τοποθεσία, τύπος πελάτη, πρόσθετες εγκαταστάσεις – που η επένδυση στη «σωστή» νέα τεχνολογία διαφέρει.
Τελικά, οι ξενοδόχοι αναζητούν τεχνολογία για να λύσουν τις επιχειρηματικές προκλήσεις. Και για να το κάνουν αυτό, θα πρέπει να εστιάσουν σε τρεις βασικούς τομείς.
Εστίαση στο ταξίδι του πελάτη
Είναι ένα μόνιμο “καυτό” θέμα συζήτησης στους κύκλους της φιλοξενίας. Πώς αντιμετωπίζετε απρόσκοπτα τις ανάγκες των πελατών σας σε κάθε στάδιο του ταξιδιού τους. Η σωστή λήψη των σημείων επαφής και της επικοινωνίας θεωρείται “χρυσό” εισιτήριο για περισσότερες κρατήσεις, την αφοσίωση των πελατών και την αύξηση του πιθανού κέρδους από κάθε επισκέπτη.
Οι συζητήσεις για την καλύτερη τεχνολογία για τα ξενοδοχεία θα πρέπει να επικεντρώνονται στην αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα. Επιπλέον η διατήρηση των πελατών πρέπει να αποτελεί βασικό μέρος των τεχνολογικών αποφάσεων.
Βελτίωση της παραγωγικότητας του προσωπικού
Ως τομέας που πλήττεται από συνεχή εργασιακά ζητήματα, όπως οι προσλήψεις και οι μισθοί, η απόκτηση της βέλτιστης παραγωγικότητας από τους υπάρχοντες πόρους βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής πολλών ξενοδόχων. Πρόσφατη Λευκή Βίβλος διαπίστωσε ότι η αυτοματοποίηση επαναλαμβανόμενων εργασιών αύξησε την παραγωγικότητα του προσωπικού της ρεσεψιόν του ξενοδοχείου κατά 24%.
Επομένως, όταν λαμβάνετε αποφάσεις σχετικά με την τεχνολογία στην οποία πρέπει να επενδύσετε, πρέπει οπωσδήποτε να συμβάλει στην απτά βελτιωμένη παραγωγικότητα του προσωπικού.
Η αναζήτηση τεχνολογίας που είναι εύκολη στη χρήση θα πρέπει να είναι μια θεμελιώδης απαίτηση πριν από τη δέσμευση σε οποιοδήποτε νέο σύστημα. Ωστόσο, η εξέταση των επιχειρηματικών ζητημάτων που πραγματικά βοηθά στην επίλυση και ο υπολογισμός του χρόνου του προσωπικού που θα εξοικονομήσει, θα πρέπει επίσης να ληφθούν υπόψη.
Μεγιστοποίηση δεδομένων
Η προτεραιότητα για τους ξενοδόχους στις αποφάσεις αγοράς τεχνολογίας είναι τα δεδομένα. Υπάρχουν τόσα πολλά πιθανά δεδομένα, που σχετίζονται με τα πάντα, από λεπτομερή προφίλ πελατών έως την προσφορά και τη ζήτηση των δωματίων. Οποιαδήποτε επένδυση στην τεχνολογία θα πρέπει να κάνει τα δεδομένα να λειτουργούν αποτελεσματικά για τα ξενοδοχεία.
Εάν χρησιμοποιούνται από έμπειρες ομάδες διαχείρισης και ανθρώπους που είναι σε θέση να τα αναλύουν διεξοδικά, η τεχνολογία έχει τη δυνατότητα να βελτιώνει σταθερά την πορεία μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης. Οι ξενοδόχοι αναζητούν επίσης παρόχους τεχνολογίας που συνεχώς καινοτομούν και προσαρμόζονται στις νέες ανάγκες.
Είναι σαφές ότι οι ξενοδόχοι και οι πάροχοι καταλυμάτων αναζητούν τρόπους να εστιάσουν στο ταξίδι των επισκεπτών. Και η τεχνολογία είναι ένα εργαλείο για την αντιμετώπιση των προβλημάτων σχετικά με τη συλλογή δεδομένων επισκεπτών, τη διαχείριση κρατήσεων και πολλά άλλα.
Για τους περισσότερους, η τεχνολογία δεν στοχεύει να αντικαταστήσει τον άνθρωπο, αλλά να βοηθήσει στην αποτελεσματικότητα. Με τη βοήθεια της προσεκτικά επιλεγμένης τεχνολογίας, ένα θετικό και διαρκές αποτέλεσμα μπορεί να προέλθει από την επίλυση προβλημάτων στο ταξίδι επισκεπτών.