Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ακλόνητη αφοσίωση έδειξαν οι ταξιδιώτες στα προγράμματα πίστης στις τουριστικές μάρκες. Όχι μόνο δεν επηρεάστηκαν από την κρίση COVID-19, αλλά αντίθετα έγιναν πιο πιστοί.
Πρόσφατη έρευνα του ValuePenguin στις ΗΠΑ, διαπίστωσε ότι το:

  • 14% των ταξιδιωτών είχε γίνει πιο πιστό στις αγαπημένες του μάρκες.
  • 11% ισχυρίστηκε το αντίθετο.

Ένας στους τέσσερις καταναλωτές στις ΗΠΑ ανήκει τώρα σε πρόγραμμα ανταμοιβών που σχετίζεται με τα ταξίδια. Μέλη ενός πακέτου, είναι το:

  • 78% των επαγγελματικών ταξιδιωτών.
  • 63% των ταξιδιωτών αναψυχής.

Το ένα τέταρτο των καταναλωτών είναι μέλη μιας αεροπορικής εταιρείας και ενός ξενοδοχειακού προγράμματος.
Μόνο το 10% να ανήκει σε ένα πρόγραμμα ενοικίασης αυτοκινήτων.

Τι αναζητούν οι ταξιδιώτες από τα προγράμματα πίστης

Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι ταξιδιώτες αναζητούν περισσότερα από τα αντίστοιχα προγράμματα τους, παρά την αφοσίωση που έχουν σε συγκεκριμένα πακέτα.

  • Σχεδόν οι μισοί (44%) επιθυμούν περισσότερες ανταμοιβές για κάθε δολάριο που δαπανάται.
  • Το 41% ​​ζητά περισσότερες αναβαθμίσεις για υπηρεσίες.
  • Περίπου το 40% πιστεύει ότι τα προγράμματα τους θα πρέπει να διαθέτουν πιο αποκλειστικές τιμές και προσφορές.
  • Το 37% θέλει περισσότερες ευκαιρίες για εξαργύρωση ανταμοιβών που έχουν κερδίσει.