Σύνταξη: tourismtoday.gr
Ακλόνητη αφοσίωση έδειξαν οι ταξιδιώτες στα προγράμματα πίστης στις τουριστικές μάρκες. Όχι μόνο δεν επηρεάστηκαν από την κρίση COVID-19, αλλά αντίθετα έγιναν πιο πιστοί.
Πρόσφατη έρευνα του ValuePenguin στις ΗΠΑ, διαπίστωσε ότι το:
- 14% των ταξιδιωτών είχε γίνει πιο πιστό στις αγαπημένες του μάρκες.
- 11% ισχυρίστηκε το αντίθετο.
Ένας στους τέσσερις καταναλωτές στις ΗΠΑ ανήκει τώρα σε πρόγραμμα ανταμοιβών που σχετίζεται με τα ταξίδια. Μέλη ενός πακέτου, είναι το:
- 78% των επαγγελματικών ταξιδιωτών.
- 63% των ταξιδιωτών αναψυχής.
Το ένα τέταρτο των καταναλωτών είναι μέλη μιας αεροπορικής εταιρείας και ενός ξενοδοχειακού προγράμματος.
Μόνο το 10% να ανήκει σε ένα πρόγραμμα ενοικίασης αυτοκινήτων.
Τι αναζητούν οι ταξιδιώτες από τα προγράμματα πίστης
Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι ταξιδιώτες αναζητούν περισσότερα από τα αντίστοιχα προγράμματα τους, παρά την αφοσίωση που έχουν σε συγκεκριμένα πακέτα.
- Σχεδόν οι μισοί (44%) επιθυμούν περισσότερες ανταμοιβές για κάθε δολάριο που δαπανάται.
- Το 41% ζητά περισσότερες αναβαθμίσεις για υπηρεσίες.
- Περίπου το 40% πιστεύει ότι τα προγράμματα τους θα πρέπει να διαθέτουν πιο αποκλειστικές τιμές και προσφορές.
- Το 37% θέλει περισσότερες ευκαιρίες για εξαργύρωση ανταμοιβών που έχουν κερδίσει.