Σύνταξη: tourismtoday.gr

Το χάσμα μεταξύ του τι προσφέρουν τα προγράμματα επιβράβευσης και του τι θέλουν οι ταξιδιώτες, επισημαίνει μελέτη από τον πάροχο τεχνολογίας iSeatz.

  • Το 84% των μελών χαρακτηρίζει απογοητευτική την εμπειρία κράτησης ταξιδιού στο πλαίσιο του προγράμματος αφοσίωσης του.
  • Το 20% των παρόχων επιβράβευσης χαρακτηρίζει την εμπειρία χρήστη ως την μεγαλύτερη πρόκληση.
  • Το 52% λέει ότι το πρόγραμμα αφοσίωσης του προσφέρει αυτό που εκτιμά περισσότερο.
  • Το 92% των παρόχων πίστης υποστηρίζει ότι το πρόγραμμα επιβράβευσης ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών.

Σε ποιους τομείς μπορούν να βελτιωθούν τα ταξιδιωτικά προγράμματα επιβράβευσης

Η μελέτη επισημαίνει τέσσερις βασικούς τομείς στους οποίους μπορούν να βελτιωθούν τα προγράμματα επιβράβευσης, σε:

  • Εμπειρία κράτησης.
  • Βιωσιμότητα.
  • Εξατομίκευση.
  • Τεχνολογία πληρωμών.

Αν και το 43% των καταναλωτών λέει ότι η εξοικονόμηση χρημάτων στα ταξίδια είναι αυτό που εκτιμούν περισσότερο από τα προγράμματα πίστης τους, μόνο το 32% των εταιρειών περιλαμβάνει ταξιδιωτικές επιβραβεύσεις ως μέρος των επιλογών κερδών και εξαγοράς.

Το 63% των παρόχων πίστης λέει ότι τα προγράμματα του είναι η πρώτη επιλογή των μελών όταν κάνουν κράτηση για ταξίδια, αλλά μόνο το 51% των καταναλωτών λέει το ίδιο.

Τι αναζητούν οι ταξιδιώτες από τα προγράμματα επιβράβευσης

Η μελέτη «δείχνει ότι οι τουρίστες έχουν σαφείς προσδοκίες για το τι πρέπει να προσφέρουν τα προγράμματα αφοσίωσης στα ταξίδια τους και αναζητούν περισσότερο έλεγχο στις εμπειρίες τους».

  • Το 28% των Millennials και το 37% των Gen Z λένε ότι θα έκαναν κράτηση για περισσότερα ταξίδια εάν το πρόγραμμα αφοσίωσης τους είχε επιλογές εξαργύρωσης που σχετίζονται με τη βιωσιμότητα.
  • Και το 31% θέλει επιλογές «αγοράστε τώρα, πληρώστε αργότερα» για αγορές μέσω των προγραμμάτων επιβράβευσης. Ωστόσο, μόνο το 37% των προγραμμάτων υποστηρίζει αυτόν τον τρόπο πληρωμής.

Για τις εταιρείες που δίνουν προτεραιότητα στην ευελιξία και την αξία στα προγράμματα αφοσίωσης τους υπάρχει «μια τεράστια ευκαιρία να αυξήσουν τα έσοδα και να βελτιώσουν την αφοσίωση των πελατών».