Το 57% των ταξιδιωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο βρίσκει βαρετά τα σαλόνια των αεροδρομίων.

Αυτό αποκαλύπτει online έρευνα της YouGov. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Spafax για την ψυχαγωγία των επιβατών, αποκάλυψε ποιες είναι οι κορυφαίες δραστηριότητες σε ένα σαλόνι.

  • Το 39% το δωρεάν φαγητό και ποτό
  • Το 38% το διάβασμα
  • Το 33% την περιήγηση στο διαδίκτυο σε προσωπική συσκευή

Τι θέλουν οι ταξιδιώτες από τα σαλόνια του αεροδρομίου

  • Το 39% επέλεξε δωρεάν δείγματα αποκλειστικών προϊόντων, όπως μίνι μαρμελάδες πολυτελείας ή μπύρα από βιοτεχνική ζυθοποιία.
  • Το 17% θα ήθελε μια εμπειρία έκθεσης που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για το σαλόνι.
  • Το 16% μια καινοτόμο εμπειρία μάρκας, όπως δοκιμή οδήγησης αυτοκινήτου ή δοκιμή προϊόντων. Οι φοιτητές μάλιστα έδειξαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για καινοτόμο εμπειρία μάρκας επιλέγοντας της σχεδόν 1 στα 3 (32%).

Οι ταξιδιώτες που συμμετείχαν στην έρευνα θα ήθελαν στα σαλόνια των αεροδρομίων να αγοράζουν από αλκοόλ μέχρι εισιτήρια μεταφοράς και ψυχαγωγίας.

  • Αλκοόλ το 28%
  • Προϊόντα υγείας και ομορφιάς όπως μακιγιάζ, άρωμα, περιποίηση προσώπου 27%
  • Εισιτήρια μεταφοράς για τον προορισμό τους όπως τρένα, λεωφορεία, ταξί το 21%

Διαφορά μεταξύ ανδρών και γυναικών

  • Οι άνδρες σε ποσοστό 34% ενδιαφέρονται για δωρεάν δειγματοληψία αποκλειστικών προϊόντων και οι γυναίκες 43%.
  • Γυναίκες και άνδρες ενδιαφέρονται παρομοίως για την αγορά αλκοόλ, εισιτηρίων μεταφοράς, ηλεκτρονικών ειδών και ρολογιών.
  • Το 40% των γυναικών θέλει να αγοράσει προϊόντα υγείας και ομορφιάς στο σαλόνι και οι άνδρες μόνο σε ποσοστό 14%.
  • Ρούχα και αξεσουάρ θα αγόραζε το 25% των γυναικών και το 13% των ανδρών.