Η αγορά εκδρομών και δραστηριοτήτων, ενώ παρουσιάζει υστέρηση στις κρατήσεις και βρίσκεται πίσω από αυτές των αεροπορικών εταιρειών και ξενοδοχείων,  στην αναζήτηση είναι στην κορυφή.
Στην πραγματικότητα, αυξάνεται ταχύτερα από ότι η συνολική αγορά ταξιδιών, σύμφωνα με την εταιρία Phocuswright για την έρευνα αγοράς ταξιδιών.
Η Phocuswright προέβλεψε ότι μέχρι το επόμενο έτος οι συνολικές εκδρομές και δραστηριότητες θα αυξηθούν στα 183 δις δολάρια.

Πώς και τι αναζητούν οι ταξιδιώτες

Στις 12 εβδομάδες που οδηγούν σε ένα ταξίδι, υπάρχουν τρεις φορές περισσότερες αναζητήσεις εμπειριών από τις αναζητήσεις ξενοδοχείων και οκτώ φορές περισσότερες αναζητήσεις εμπειριών από τις αεροπορικές αναζητήσεις.
Αυτό αποκαλύπτουν τα στοιχεία έρευνας της Google με την Greenberg.

  • Οι κρατήσεις ξενοδοχείων, αεροδρομίων και αυτοκινήτων κορυφώνονται έξι εβδομάδες πριν από ένα ταξίδι.
  • Οι αναζητήσεις εμπειρίας παραμένουν σταθερές σε όγκο καθ ‘όλη τη διάρκεια των 12 εβδομάδων που οδηγούν σε ένα ταξίδι.

Αυτό είναι μία καλή ευκαιρία για τους ξενοδόχους. Μαζί με την πώληση του δωματίου πρέπει να επισημάνουν και τις εμπειρίες στον προορισμό που αναζητούν οι ταξιδιώτες.

Σχεδιασμός και κρατήσεις

Σχεδόν οι μισές από τις εμπειρίες κρατήσεις το 48% πραγματοποιούνται μόλις φτάσουν οι ταξιδιώτες στον προορισμό τους. Και η πλειονότητα αυτών των αναζητήσεων γίνεται στο κινητό.
Οι ταξιδιώτες όμως που κάνουν κράτηση στις δραστηριότητες τους πριν από το ταξίδι, φαίνεται να βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη στις διακοπές, σε σχέση με εκείνους που περιμένουν να κάνουν κράτηση όταν φτάσουν στον προορισμό τους.

  • Ξοδεύουν 81% περισσότεροι στις μεταφορές μεταφορά
  • Ξοδεύουν 47% περισσότερο στο κατάλυμα