Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι ταξιδιώτες που επιλέγουν για διαμονή ενοικιαζόμενα διαμερίσματα αναζητούν μεταξύ άλλων καταλύματα με καλές κριτικές και ευέλικτη κράτηση.

Αυτό αποκαλύπτει μελέτη της Cheval Collection που ανέλυσε τις απαντήσεις περισσοτέρων από 2.200 ταξιδιωτών από Ηνωμένο Βασίλειο, Βόρεια Αμερική, ηπειρωτική Ευρώπη, Ασία, Μέση Ανατολή.

«Οι επενδυτές έχουν συνειδητοποιήσει ότι τα διαμερίσματα δεν είναι περαστική μόδα, τονίζει ο Daniel Johansson, διευθυντής ανάπτυξης και εξαγορών της Cheval Collection.

Η ζήτηση αυξάνεται για εξυπηρετούμενα διαμερίσματα με έμπειρους χειριστές που μπορούν να προσφέρουν διαμονή υψηλής ποιότητας σε πολυτελή περιβάλλοντα».

Τι αναζητούν οι τουρίστες στα ενοικιαζόμενα διαμερίσματα

  • Θετικές διαδικτυακές κριτικές από προηγούμενους επισκέπτες 90%.
  • Ευέλικτη πολιτική ακύρωσης και δωρεάν μετακίνηση κρατήσεων 89.5%.
  • Η τιμή να περιλαμβάνει πρωινό 59%.
  • Check-in/check-out μέσω κινητού τηλεφώνου 32%.
  • Κλειδί πόρτας μέσω κινητού τηλεφώνου 27%.
  • Μια τιμή που θα περιλαμβάνει μια γευστική εμπειρία ή εισιτήρια για ένα τοπικό αξιοθέατο 21%.
Πηγή: Cheval Collection

Πληρωμή και κανάλια κρατήσεων

Το 66% επιλέγει κράτηση απευθείας στο κατάλυμα -όπου είναι δυνατό. Οι λόγοι που το κάνουν, είναι:

  • 79% για καλύτερη τιμή.
  • 55% για μεγαλύτερη ευελιξία.

Ένα σημαντικό 42% είναι απίθανο να κάνει κράτηση για μη επιστρέψιμη τιμή.
Αυτό ισοδυναμεί με το σχεδόν 90% για το οποίο η διαθεσιμότητα μιας ευέλικτης τιμής ήταν σημαντική.

Όπως υπογραμμίζει ο Daniel Johansson, «όταν έχεις καλή σχέση με τον επισκέπτη και είσαι το αγαπημένο κανάλι κρατήσεων, είναι πολύ πιο εύκολο να προσφέρεις κάτι που λειτουργεί για όλους».

Πηγή: Cheval Collection

Τι ελέγχουν πριν την κράτηση

Το 49.7% ελέγχει πάντα ή μερικές φορές τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης (social media) ενός ακινήτου πριν από την κράτηση.

Στη δημογραφική ηλικία 18 έως 34 ετών, το ποσοστό αυτό ήταν 60%, σε σύγκριση με 44% για τους ερωτηθέντες ηλικίας 55 ετών και άνω.

Πηγή: Cheval Collection

Πόσα ταξίδια θα κάνουν

  • Το 82.2% θα πραγματοποιήσει από ένα έως τέσσερα ταξίδια αναψυχής εσωτερικού μέσα στους επόμενους έξι μήνες.
  • Το 78,5% να σχεδιάζει ένα ή περισσότερα διεθνή ταξίδια αναψυχής την ίδια περίοδο.
Πηγή: Cheval Collection

Τα επαγγελματικά ταξίδια συνεχίζουν να υστερούν. Ωστόσο μια τάση που παρατήρησε η μελέτη είναι η αύξηση των επιχειρήσεων που αναζητούν εξυπηρετούμενα διαμερίσματα καθώς θεωρούν σημαντική την ευεξία των εργαζομένων τους στα ταξίδια.