Υψηλότερες προσδοκίες για καινοτομία στη σημερινή αγορά για αγαθά και υπηρεσίες, έχει η ομάδα των Millennials, ηλικίας 18-34 ετών. Εχοντας μεγαλώσει με ψηφιακές και κινητές τεχνολογίες απαιτούν πιο καινοτόμες εμπειρίες πελατών.

Αυτό αποκαλύπτει έρευνα του πολυεθνικού τεχνολογικού ομίλου Adobe, σχετικά με τους βασικούς παράγοντες που επηρεάζουν τους Millennials όταν επιλέγουν ψηφιακές εμπειρίες σε λιανικές, ψυχαγωγικές, χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, στα ταξίδια και τον τουρισμό.

Ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία

Πολλοί από τους καταναλωτές που ερωτήθηκαν, ανεξάρτητα από την ηλικία τους, απάντησαν ότι έχουν μεγάλες προσδοκίες για τις ταξιδιωτικές εμπειρίες τόσο σε απευθείας σύνδεση όσο και εκτός σύνδεσης.

  • Τέσσερις στους 10 δήλωσαν ότι αναμένουν να λάβουν μήνυμα από την αεροπορική εταιρεία εάν καθυστερούσαν οι πτήσεις τους.
  • Η εφαρμογή κινητής τηλεφωνίας του ταξιδιού αποτελεί βασικό σημείο επαφής και είναι ζωτικής σημασίας για την ταξιδιωτική εμπειρία.
  • Πολλοί δήλωσαν ότι εντυπωσιάστηκαν από τη δυνατότητα να κάνουν check in στα ξενοδοχεία τους μέσω μιας εφαρμογής για κινητά αντί να επισκεφθούν τη ρεσεψιόν. Θα εκτιμούσαν επίσης να προετοιμάζονται τα δωμάτια του ξενοδοχείου με βάση τις προσωπικές προτιμήσεις που αναφέρονται στην εφαρμογή για κινητά, όπως ξυπνητήρι ή θερμοκρασία δωματίου.

Ενημερώνουν δημόσια για την κακή εξυπηρέτηση

Περίπου εννέα στους 10 ηλικίας μεταξύ 18 και 34 ετών θα ενημερώσουν φίλους ή συγγενείς μετά από μια κακή εμπειρία εξυπηρέτησης σε απευθείας σύνδεση, για να σταματήσουν τις αγορές από την εταιρεία και θα δημοσιεύσουν κριτικές σε έναν ιστότοπο αναθεώρησης ή στα social media.
Oι άνω των 35 ετών είναι λιγότερο πιθανό να λάβουν μέτρα (οκτώ στους 10) για μία κακή εμπειρία. Το πιο πιθανό είναι να παραπονεθούν άμεσα στην εταιρεία μετά από κακή εμπειρία. Μεταξύ εκείνων που δημοσίευσαν στα social media σχετικά με την εμπειρία τους, δύο στους τρεις έλαβαν απάντηση από την εταιρεία.