Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι Ιάπωνες τουρίστες που ταξιδεύουν στο εξωτερικό αναζητούν νέες εμπειρίες (45%) και είναι πρόθυμοι να περάσουν μέρες σε περιηγήσεις στα αξιοθέατα και σε ψώνια (42%).
Αυτό αποκαλύπτει μεταξύ άλλων πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από την Interbrand Japan σε συνεργασία με την Global Hotel Alliance (GHA).
- Οι οικείες και ασφαλείς εμπειρίες καθώς και η χαλάρωση σε ξενοδοχεία είναι λιγότερο σημαντικό.
- Η ασφάλεια, η άνεση και η προσιτή τιμή είναι καθοριστικοί παράγοντες για την επιλογή προορισμού.
- Οι πελάτες υψηλού επιπέδου αναζητούν νέες περιπετειώδεις εμπειρίες.
Τα διεθνή ταξίδια αυξάνονται αργά
Ο αριθμός των εξερχόμενων ταξιδιωτών της Ιαπωνίας το 2023 ήταν περίπου ο μισός από εκείνον του 2019, με βραδύτερη ανάκαμψη σε σύγκριση με την εγχώρια ταξιδιωτική ζήτηση.
Το 74% δεν σχεδιάζει διεθνή ταξίδια το 2024, αναφέροντας τις υψηλές τιμές, το αδύναμο γιεν και την αβεβαιότητα ως κύριους αποτρεπτικούς παράγοντες.
Η ποιότητα του ξενοδοχείου μετράει περισσότερο
Για την επιλογή ξενοδοχείου, η ποιότητα της διαμονής, η βολική τοποθεσία και η οικονομική προσιτότητα είναι σημαντικές.
Οι πελάτες υψηλού επιπέδου εκτιμούν επίσης τις ανέσεις του ξενοδοχείου και το μέγεθος των καταλυμάτων.
Η αφοσίωση ξεκινά με τα βασικά
Τα μέλη των προγραμμάτων αφοσίωσης εκτιμούν περισσότερο τα ποσοστά συνδρομής, τις εκπτώσεις και τις ανταμοιβές.
Οι πελάτες υψηλού επιπέδου δίνουν πρόσθετη σημασία στις συναισθηματικές εμπειρίες και την ποιότητα των υπηρεσιών.
Οι εύποροι Ιάπωνες ταξιδιώτες
Οι εύποροι Ιάπωνες ταξιδιώτες, έχουν μεγάλη όρεξη για διεθνείς αποδράσεις. Σε αντίθεση με τη γενική τάση της αγοράς, αυτοί οι τουρίστες δεν ενδιαφέρονται τόσο για την ασφάλεια.
Παρακινούνται από μοναδικές, τοπικές και αποκλειστικές εμπειρίες στους προορισμούς που επισκέπτονται, ενημερωμένες από άλλους «ενημερωμένους» ταξιδιώτες και όχι από βασικούς οδηγούς.
Προσδιόρισαν τη Βουδαπέστη, τη Ρώμη, την Πράγα και ορεινούς προορισμούς στις ΗΠΑ και την Ελβετία ως τους πιο δημοφιλείς.
Οι εύποροι Ιάπωνες ταξιδιώτες προτιμούν επίσης τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία με τοπικό χαρακτήρα και γοητεία από τα εμπορικά σήματα και εκτιμούν τις παροχές των προγραμμάτων επιβράβευσης που κάνουν την ταξιδιωτική τους εμπειρία πιο απρόσκοπτη και βολική, όπως αναβαθμίσεις, δωρεάν πρωινό και πρόωρο check-in ή καθυστερημένο chec-kout.