Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι μισοί από τους ταξιδιώτες LGTBQ+ αναφέρουν ότι έχουν βιώσει κάποια μορφή διάκρισης όταν ταξιδεύουν. Αυτό δείχνουν στοιχεία έρευνας της Booking.com σχετικά με την εμπειρία καταλύματος για τους ταξιδιώτες LGBTQ+.

Ωστόσο το 87% των τουριστών LGTBQ+ πιστεύουν ότι η πλειοψηφία των ταξιδιωτικών εμπειριών που είχαν μέχρι τώρα ήταν καλή.

Παρά τα εμπόδια και τις προκλήσεις που παραμένουν, αυτό υπογραμμίζει μια υποκείμενη αισιοδοξία μεταξύ των LGBTQ+ ταξιδιωτών. Καθώς και μια αυξανόμενη ευκαιρία για τον ταξιδιωτικό κλάδο να δημιουργήσει πιο φιλόξενες εμπειρίες για όλους.

Η εμπειρία του καταλύματος

Περισσότεροι από τους μισούς (53%) είχαν λιγότερο από φιλόξενες ή άβολες εμπειρίες σε ένα κατάλυμα όπου διέμεναν. Συμπεριλαμβανομένων:

  • Ένας στους πέντε (20%) είπε πως τους έδιναν ξεχωριστά δωμάτια ή κρεβάτια κατά το check in ως ζευγάρι.
  • Το 20% αισθάνθηκε την ανάγκη να αλλάξει τη συμπεριφορά του και το 16% την εμφάνιση του για να αποφύγει σχόλια από το προσωπικό ή τους ιδιοκτήτες του καταλύματος.
  • Το 17% έχει βιώσει ανεπιθύμητες ή δυσάρεστες εμπειρίες ενώ δειπνεί σε ξενοδοχεία ή εστιατόρια καταλυμάτων.
  • Το 17% αισθάνθηκε άβολα να ζητήσει τοπικές συμβουλές ή προτάσεις για το LGTBQ+.
  • Το προσωπικό ή οι ιδιοκτήτες του καταλύματος αναφέρονταν λανθασμένα στο φύλο. Τόσο στην αλληλογραφία πριν από την άφιξη (13%) όσο και κατά την άφιξη στο κατάλυμα (12%).
  • Οι αλληλεπιδράσεις με άλλους επισκέπτες αποτελούν την πιο συχνά αναφερόμενη πηγή δυσάρεστων εμπειριών (24%).

 

Οι θετικές εμπειρίες διαμονής

Παρά τις αρνητικές αυτές εμπειρίες, πάνω από τους μισούς ταξιδιώτες LGTBQ+ ένιωσαν ευπρόσδεκτοι τις περισσότερες φορές (57%) κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.

Οι αλληλεπιδράσεις με το προσωπικό καθ ‘όλη τη διάρκεια της διαμονής τους (50%) και η check-in εμπειρία (44%) είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες για τη δημιουργία μιας άνετης και φιλόξενης διαμονής.
Άλλες θετικές εμπειρίες διαμονής που αποκαλύφθηκαν από την έρευνα περιλαμβάνουν:

  • Ένας στους τρεις (36%) έχει βιώσει μια καλή πρώτη εντύπωση κατά την άφιξη. Όπως ποτά καλωσορίσματος και φιλικό προσωπικό.
  • Σχεδόν το ένα τρίτο (30%) είχε φιλική και ενημερωτική αλληλογραφία με το κατάλυμα πριν από την άφιξη/check-in.
  • Το 28% έχει λάβει καθοδήγηση/πληροφορίες στην περιοχή κατά τη διάρκεια της διαμονής τους. Με το 25% να δίνεται κατά το check-in.
  • Στο 21% έχουν προσφερθεί LGBTQ+ συγκεκριμένες συμβουλές ή καθοδήγηση για την περιοχή κατά τη διάρκεια της διαμονής τους. Με σχεδόν ένα στους πέντε (18%) να τις λαμβάνει κατά το check-in.

LGBTQ+ ταξίδια σήμερα

Το 65% λαμβάνει υπόψη την ασφάλεια και την ευημερία του ως ταξιδιώτης LGBTQ+ όταν επιλέγει έναν προορισμό.

  • Το 56% πιστεύει ότι το LGBTQ+ επηρεάζει τις αποφάσεις όταν σχεδιάζει ένα ταξίδι.
  • Για το 51% το LGBTQ+ επηρεάζει τη λίστα με τον κάδο προορισμού τους.
  • Πάνω από τους μισούς (55%) αναφέρουν πως το ότι είναι LGTBQ+ επηρεάζει το ποιον προορισμό επιλέγουν να ταξιδέψουν.
  • Το 57% δηλώνει ότι το ταξίδι ως άτομο LGTBQ+ επηρεάζει τον τρόπο συμπεριφοράς του με τον άλλο του, όταν ταξιδεύουν μαζί.
  • Πάνω από τους μισούς (52%) πιστεύουν ότι το LGTBQ+ επηρεάζει τον τρόπο που παρουσιάζονται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Όπως για παράδειγμα ρούχα, επιλογές μακιγιάζ κ.λπ.