Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι μισοί από τους ταξιδιώτες LGTBQ+ αναφέρουν ότι έχουν βιώσει κάποια μορφή διάκρισης όταν ταξιδεύουν. Αυτό δείχνουν στοιχεία έρευνας της Booking.com σχετικά με την εμπειρία καταλύματος για τους ταξιδιώτες LGBTQ+.
Ωστόσο το 87% των τουριστών LGTBQ+ πιστεύουν ότι η πλειοψηφία των ταξιδιωτικών εμπειριών που είχαν μέχρι τώρα ήταν καλή.
Παρά τα εμπόδια και τις προκλήσεις που παραμένουν, αυτό υπογραμμίζει μια υποκείμενη αισιοδοξία μεταξύ των LGBTQ+ ταξιδιωτών. Καθώς και μια αυξανόμενη ευκαιρία για τον ταξιδιωτικό κλάδο να δημιουργήσει πιο φιλόξενες εμπειρίες για όλους.
Η εμπειρία του καταλύματος
Περισσότεροι από τους μισούς (53%) είχαν λιγότερο από φιλόξενες ή άβολες εμπειρίες σε ένα κατάλυμα όπου διέμεναν. Συμπεριλαμβανομένων:
- Ένας στους πέντε (20%) είπε πως τους έδιναν ξεχωριστά δωμάτια ή κρεβάτια κατά το check in ως ζευγάρι.
- Το 20% αισθάνθηκε την ανάγκη να αλλάξει τη συμπεριφορά του και το 16% την εμφάνιση του για να αποφύγει σχόλια από το προσωπικό ή τους ιδιοκτήτες του καταλύματος.
- Το 17% έχει βιώσει ανεπιθύμητες ή δυσάρεστες εμπειρίες ενώ δειπνεί σε ξενοδοχεία ή εστιατόρια καταλυμάτων.
- Το 17% αισθάνθηκε άβολα να ζητήσει τοπικές συμβουλές ή προτάσεις για το LGTBQ+.
- Το προσωπικό ή οι ιδιοκτήτες του καταλύματος αναφέρονταν λανθασμένα στο φύλο. Τόσο στην αλληλογραφία πριν από την άφιξη (13%) όσο και κατά την άφιξη στο κατάλυμα (12%).
- Οι αλληλεπιδράσεις με άλλους επισκέπτες αποτελούν την πιο συχνά αναφερόμενη πηγή δυσάρεστων εμπειριών (24%).
Οι θετικές εμπειρίες διαμονής
Παρά τις αρνητικές αυτές εμπειρίες, πάνω από τους μισούς ταξιδιώτες LGTBQ+ ένιωσαν ευπρόσδεκτοι τις περισσότερες φορές (57%) κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.
Οι αλληλεπιδράσεις με το προσωπικό καθ ‘όλη τη διάρκεια της διαμονής τους (50%) και η check-in εμπειρία (44%) είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες για τη δημιουργία μιας άνετης και φιλόξενης διαμονής.
Άλλες θετικές εμπειρίες διαμονής που αποκαλύφθηκαν από την έρευνα περιλαμβάνουν:
- Ένας στους τρεις (36%) έχει βιώσει μια καλή πρώτη εντύπωση κατά την άφιξη. Όπως ποτά καλωσορίσματος και φιλικό προσωπικό.
- Σχεδόν το ένα τρίτο (30%) είχε φιλική και ενημερωτική αλληλογραφία με το κατάλυμα πριν από την άφιξη/check-in.
- Το 28% έχει λάβει καθοδήγηση/πληροφορίες στην περιοχή κατά τη διάρκεια της διαμονής τους. Με το 25% να δίνεται κατά το check-in.
- Στο 21% έχουν προσφερθεί LGBTQ+ συγκεκριμένες συμβουλές ή καθοδήγηση για την περιοχή κατά τη διάρκεια της διαμονής τους. Με σχεδόν ένα στους πέντε (18%) να τις λαμβάνει κατά το check-in.
LGBTQ+ ταξίδια σήμερα
Το 65% λαμβάνει υπόψη την ασφάλεια και την ευημερία του ως ταξιδιώτης LGBTQ+ όταν επιλέγει έναν προορισμό.
- Το 56% πιστεύει ότι το LGBTQ+ επηρεάζει τις αποφάσεις όταν σχεδιάζει ένα ταξίδι.
- Για το 51% το LGBTQ+ επηρεάζει τη λίστα με τον κάδο προορισμού τους.
- Πάνω από τους μισούς (55%) αναφέρουν πως το ότι είναι LGTBQ+ επηρεάζει το ποιον προορισμό επιλέγουν να ταξιδέψουν.
- Το 57% δηλώνει ότι το ταξίδι ως άτομο LGTBQ+ επηρεάζει τον τρόπο συμπεριφοράς του με τον άλλο του, όταν ταξιδεύουν μαζί.
- Πάνω από τους μισούς (52%) πιστεύουν ότι το LGTBQ+ επηρεάζει τον τρόπο που παρουσιάζονται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Όπως για παράδειγμα ρούχα, επιλογές μακιγιάζ κ.λπ.