Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι Αμερικανοί θα ξοδέψουν πολύ περισσότερα για ταξίδια το 2023 από άλλες μεγάλες αγορές, αποκαλύπτει έρευνα από την Αμερικανική Εταιρεία Ταξιδιωτικών Συμβούλων (ASTA).

Οι μισοί είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν ταξιδιωτικό σύμβουλο από ό,τι στο παρελθόν. Tο 47% κατέταξε τις διακοπές ως τις κορυφαίες προαιρετικές δαπάνες τους. Αυτός ο αριθμός είναι σημαντικά υψηλότερος σε σύγκριση με τη βελτίωση ή την ανακαίνιση σπιτιού (23%) και έναν νέο υπολογιστή (10%), που κατέλαβε τη δεύτερη και τρίτη θέση, αντίστοιχα.

Το χάσμα μεταξύ των διακοπών σε όλες τις γενιές

  • Ο αριθμός των Αμερικανών που θα ξοδέψουν περισσότερα για ταξίδια έχει αυξηθεί 17% από τα τέλη του 2022, με τους Millennials και Gen Z να πρωτοστατούν.
  • Αυτές οι γενιές είναι 22% πιο πιθανό από τον μέσο Αμερικανό να ξοδέψουν περισσότερα για ταξίδια το 2023.
  • Σχεδόν τα δύο τρίτα (63%) έχουν συγκεκριμένα ταξιδιωτικά σχέδια από τώρα έως το τέλος του έτους.
  • Περίπου τέσσερις στους 10 (39%) έχουν ξοδέψει περισσότερα για ταξίδια μέχρι στιγμής φέτος.

“Ανθούν” τα επαγγελματικά ταξίδια

Πιο καλά νέα είναι ότι τα επαγγελματικά ταξίδια “ανθούν”. Εκτοξεύτηκαν 54% τους τελευταίους έξι μήνες σε σύγκριση με την αύξηση 14% στα ταξίδια αναψυχής.

Οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι κάνουν τη διαφορά

  • Η πλειονότητα των Αμερικανών (68%) πιστεύει ότι «ο προγραμματισμός ενός ταξιδιού είναι πιο περίπλοκος τώρα». Αλλά οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι μπορούν να βοηθήσουν να γίνει πιο εύκολο.
  • Το 50% είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσει έναν ταξιδιωτικό σύμβουλο σήμερα από ό,τι στο παρελθόν, σηματοδοτώντας μια ενθαρρυντική αύξηση 14% από έτος σε έτος.
  • Περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς (54%) συμφωνούν ότι «ένας ταξιδιωτικός σύμβουλος μπορεί να λύσει ορισμένα από τα ζητήματα που αφορούν τα τέλη αεροπορικών εταιρειών».
  • Το 49% (αύξηση 8% από πέρυσι) υπογραμμίζει πώς «στο σημερινό περιβάλλον, η τεχνογνωσία του τουριστικού σύμβουλου διευκολύνει περισσότερο τα ταξιδιωτικά σχέδια» και ότι «η χρήση ταξιδιωτικού συμβούλου στον προγραμματισμό για τις ιδανικές διακοπές των είναι ένας πολύ καλός τρόπος για καλύτερη αξία».

Οι κρουαζιέρες και τα ταξίδια στο εξωτερικό είναι σε ζήτηση

  • Ο αριθμός των Αμερικανών που σχεδιάζουν κρουαζιέρα έχει αυξηθεί κατά 40% από την περσινή έρευνα.
  • Το 30% των Αμερικανών έχουν κάποιο είδος διεθνών ταξιδιωτικών σχεδίων το 2023.
  • Όσον αφορά στα διεθνή ταξιδιωτικά σχέδια το 2024, το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 42%.

Οι top προορισμοί

Όσον αφορά τους top προορισμούς η Δυτική Ευρώπη είναι η περιοχή του κόσμου που είναι πιο πιθανό να επισκεφθούν (25%) οι Αμερικανοί. Το Λονδίνο, το Παρίσι και τη Ρώμη (Ιταλία 53%), πρωτοστατούν.

Άλλες περιοχές είναι η Χαβάη (65%), η η Καραϊβική (52%), η Αλάσκα (51%) και η Αυστραλία (51%).

Τα οφέλη του ταξιδιού είναι τεράστια

  • Περισσότεροι από έξι στους 10 Αμερικανούς (62%) συμφωνούν απόλυτα ότι «δεν υπάρχει υποκατάστατο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να βγεις έξω και να δεις τον κόσμο».
  • Για το 78% «τώρα, περισσότερο από ποτέ οι διακοπές θα έκαναν θαύματα για την ψυχική υγεία».
  • Το 64% λέει ότι «το ταξίδι είναι ο καλύτερος ποιοτικός χρόνος με την οικογένεια».

Οι Αμερικανοί στρέφονται σε ταξιδιωτικούς συμβούλους

«Οι Αμερικανοί είναι όλο και πιο ενθουσιασμένοι για τα ταξίδια και στρέφονται σε ταξιδιωτικούς συμβούλους για να διασφαλίσουν ότι λαμβάνουν τις εμπειρίες που τους αξίζουν, δήλωσε ο Zane Kerby πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ASTA.

Όλο και περισσότεροι, οι Αμερικανοί συνειδητοποιούν ότι δεν υπάρχει υποκατάστατο στην οθόνη του υπολογιστή για την εμπειρία του ταξιδιού. Αυτό ισχύει για ταξίδια αναψυχής καθώς και για επαγγελματικά ταξίδια».