Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι αγορές βάσει χαρακτηριστικών αυξάνουν την αξία στην διαμονή και την ικανοποίηση των επισκεπτών του ξενοδοχείου, σύμφωνα με έρευνα του StayNTouch, στις ΗΠΑ.

Η στρατηγική τιμολόγησης που ξεκίνησε στον κλάδο των αεροπορικών εταιρειών -αγορές βάσει χαρακτηριστικών- έχει κερδίσει έδαφος και στα ξενοδοχεία τα τελευταία χρόνια.

Στους ταξιδιώτες, τους επιτρέπει να καθορίσουν τα επιθυμητά χαρακτηριστικά του δωματίου κατά την κράτηση. Όπως τον τύπο θέας ή τον αριθμό ή το μέγεθος των κρεβατιών. Για τους ξενοδόχους, σημαίνει μια πηγή πρόσθετων εσόδων.

  • Tο 63% πιστεύει ότι η πώληση βάσει χαρακτηριστικών θα προσέφερε αξία.
  • Tο 59% εκτιμά ότι ένα προσαρμοσμένο δωμάτιο είναι μία καλή συμφωνία.
  • Το 78% λέει ότι η κράτηση βάσει χαρακτηριστικών θα παρείχε δωμάτια προσαρμοσμένα στις προτιμήσεις του.

Πόσα θα πλήρωναν επιπλέον οι ταξιδιώτες για τα προτιμώμενα χαρακτηριστικά δωματίου

  • 250 δολάρια (63%).
  • Από 151 έως 250 δολάρια (48%).

Ο Michael Heflin, επικεφαλής εσόδων στο StayNTouch, λέει ότι τα δεδομένα «καθιερώνουν μια οριστική σύνδεση μεταξύ των προτιμήσεων των ταξιδιωτών και της μετάβασης προς αγορές βάσει χαρακτηριστικών. Κάτι που βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα των ηγετών της ξενοδοχειακής βιομηχανίας για τουλάχιστον 10 χρόνια».