Μια νέα μελέτη του Transforming Traveller αποκαλύπτει τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες αντιδρούν και επαναπροσδιορίζουν τις αξίες τους κατά τη διάρκεια της αβεβαιότητας λόγω Covid-19.

  • 93% των δήλωσε ότι η συνεχιζόμενη πανδημία, επηρέασε το πού θα ταξιδέψουν, ποια ξενοδοχεία και αεροπορικές εταιρείες θα επιλέξουν και τις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν για να προγραμματίσουν τις διακοπές τους.
  • 80% είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για το ταξίδι τους για να διασφαλίσουν την προστασία της ιδιωτικής ζωής, την κοινωνική απόσταση και τα πρωτόκολλα καθαριότητας.
  • 76% αναμένουν να ταξιδέψουν περισσότερο τον επόμενο χρόνο.

Οι Αμερικανοί που ετοιμάζονται να ταξιδέψουν, είναι επίσης πιο πιθανό να το κάνουν με τους φίλους και την οικογένειά τους.

  • Το 64% είναι πιο πιθανό να ταξιδέψει με τα παιδιά τους, λόγω Covid-19.
  • Το 57% είναι πιο πιθανό να ταξιδέψει με φίλους.