Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι φόροι σε συχνούς αεροπορικούς επιβάτες και οι περιορισμοί στις πτήσεις με ιδιωτικά τζετ θα είχαν την υποστήριξη της πλειοψηφίας από τις μεγάλες ταξιδιωτικές αγορές της Ευρώπης.
Αυτό αποκαλύπτει πανευρωπαϊκή έρευνα της More in Common στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ισπανία, τις Κάτω Χώρες και το Βέλγιο.
- Οι μισοί (53%) πιστεύουν ότι οι επιβάτες ιδιωτικών τζετ θα πρέπει να πληρώνουν περισσότερα για να πετάξουν.
- Δύο στους πέντε (43%) θα υποστήριζαν την πλήρη απαγόρευση ιδιωτικών αεροσκαφών, ενώ το 15% είναι αντίθετο.
- Το 53% συμφώνησε ότι το κόστος της απεξάρτησης από ανθρακούχες εκπομπές στις αερομεταφορές «θα πρέπει να πληρωθεί με τη φορολόγηση των καυσίμων ή την αύξηση των τιμών των εισιτηρίων».
- Οι μισοί από τις δύο μεγαλύτερες αεροπορικές αγορές της Ευρώπης, το Ηνωμένο Βασίλειο (51%) και τη Γερμανία (52%), θεώρησαν την επιβολή εισφοράς στους συχνούς επιβάτες ως «δίκαιη πολιτική».
- Το 17% στο Ηνωμένο Βασίλειο να τη θεωρεί «πολύ δίκαιη».
- Ένας στους πέντε (21%) στο Ηνωμένο Βασίλειο και το 13% στη Γερμανία θεώρησαν μια τέτοια εισφορά «άδικη».
- Αυτοί που πετούν συχνά ήταν αντίθετοι, με το 31% να αξιολογεί ως «άδικη» μια εισφορά.
Ωστόσο, σχεδόν οι μισοί από τους συχνούς επιβάτες -αυτοί που πετούν πέντε ή περισσότερες φορές το χρόνο- αξιολόγησαν ως «δίκαιη» μια εισφορά, σε σύγκριση με το 51%.
Όσοι πετούν στην πρώτη θέση ή στην business class ήταν περισσότερο αντίθετοι με τους περιορισμούς ή τους φόρους στις πτήσεις.
- Ωστόσο, το ένα τρίτο (36%) θεώρησε ότι οι επιβάτες business class πρέπει να πληρώνουν περισσότερα.
- Ένας στους τέσσερις είπε ότι επιβάτες συχνά ταξιδεύει (26%) και οι επιβάτες μεγάλων αποστάσεων (24%) θα πρέπει να πληρώσουν περισσότερα για να πετάξουν.
- Ένας στους πέντε (21% ) συμφώνησε ότι όλοι οι αεροπορικοί επιβάτες θα πρέπει να πληρώνουν περισσότερα.
- Οι μισοί από στο Ηνωμένο Βασίλειο (49%) θεώρησαν ότι η εστίαση πρέπει να είναι «σε αυτούς που πετούν περισσότερο».
Σύμφωνα με την έρευνα τα δύο τρίτα «ανησυχούν» ή «πολύ ανησυχούν» για την κλιματική αλλαγή, αλλά ότι αυτή «συσχετίζεται μόνο ελάχιστα με την πτητική συμπεριφορά», με «το κόστος να είναι πολύ πιο σοβαρό εμπόδιο στις πτήσεις από τις περιβαλλοντικές ανησυχίες» για τους περισσότερους.
- Οι μισοί είπαν ότι θα πετούσαν περισσότερο αν το επέτρεπαν τα χρήματα και ο χρόνος.
- Ωστόσο, περισσότεροι από δύο στους πέντε (44%) θεώρησαν ότι οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να κάνουν περισσότερα για να μειώσουν τις περιβαλλοντικές τους επιπτώσεις.
Αν και μια εισφορά από συχνούς επιβάτες «θεωρείται τόσο δημοφιλής όσο και αποτελεσματική», ένα ανώτατο όριο στις πτήσεις θα ήταν «μη δημοφιλές».