Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι πασχαλινές διακοπές έχουν ωθήσει σημαντικά ανοδικά το ισοζύγιο πωλήσεων στα γερμανικά ταξιδιωτικά πρακτορεία.
Σύμφωνα με το Tats Tourism Sales Climate, ήταν στο +2% τον Απρίλιο από ό,τι πριν από τον κορωνοϊό το 2019, με τις κρουαζιέρες και τα αεροπορικά ταξίδια να πρωταγωνιστούν.

Ο Φεβρουάριος ήταν η πρώτη φορά που οι ταξιδιωτικοί πράκτορες στην Γερμανία είδαν περισσότερες πωλήσεις σε αναχωρήσεις από ό,τι πριν από τον κορωνοϊό το 2019. Αυτή η τάση συνεχίστηκε τον Απρίλιο.

  • Οι κρουαζιέρες είχαν αύξηση 7,3%, τα αεροπορικά ταξίδια 7,6% και οι λοιπές πωλήσεις -εσωτερικές εκδηλώσεις, σιδηροδρομικά ταξίδια και ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα- κατέγραψαν αύξηση 14,5%.
  • Στον τουρισμό συνολικά το μείον αυξήθηκε κατά δύο μονάδες στο 9,3% σε σχέση με τον Μάρτιο.

Bραχυπρόθεσμη συμπεριφορά στις κρατήσεις

Είναι ενδιαφέρον να εξετάσουμε την ετήσια αύξηση πωλήσεων. Ενώ τον Μάρτιο εξακολουθούσε να είναι σαφώς αυξημένη κατά 15,7%, τον Απρίλιο είναι μειωμένη κατά 19,4%.
Ένας παράγοντας της πτώσης θα μπορούσε να είναι η ακόμη πολύ βραχυπρόθεσμη συμπεριφορά στις κρατήσεις, σε αντίθεση με πέρυσι που υπήρξε απότομη αύξηση του ενδιαφέροντος μετά την ανακούφιση από την πανδημία. Αυτό τείνει να ισχύει και για την κρουαζιέρα.

Σε σύγκριση με το 2019, ωστόσο, παρατηρείται επίσης θετική τάση στις εισερχόμενες κρατήσεις. Ο τουρισμός σημειώνει άνοδο 2,6%, και οι κρουαζιέρες ακόμη και 17,1%. Αυτό δίνει αφορμή για αισιοδοξία για το σύνολο του έτους στον τουρισμό.
Όπως εκτιμά το Tats Tourism Sales Climate «η συνεχής συνεπής συμπεριφορά κρατήσεων δείχνει ότι υπάρχει προοπτική το 2023 να φτάσουμε στο επίπεδο εσόδων του 2019».