Σύνταξη: tourismtoday.gr

Πλούσια δεδομένα για την αυστραλιανή τουριστική αγορά, αποκαλύπτει η Square Lime, ηγετική Hospitality Management εταιρεία, πλαίσιο της συμμετοχής της στην έκθεση Luxperience 2024 στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας.

Η Square Lime – ως η μοναδική ελληνική εταιρεία που έδωσε το «παρών» στην έκθεση- αναλύει διεξοδικά τα ευρήματα, προσφέροντας πολύτιμα insights που αναδεικνύουν σημαντικές προοπτικές για τον ελληνικό τουρισμό, με δυνατότητα ενίσχυσης της παρουσίας του στη μακρινή Αυστραλία.

Ως προς τη γενικότερη εικόνα της αυστραλιανής αγοράς τουρισμού, προκύπτει ότι βρίσκεται σε φάση έντονης ανάκαμψης, με τα εξερχόμενα ταξίδια να πλησιάζουν πλέον τα προ πανδημίας επίπεδα.

Παρότι ο πληθυσμός της χώρας έχει αυξηθεί κατά 7% από το 2019, η πραγματική τουριστική ανάπτυξη παραμένει σε μεγάλο βαθμό ανεκμετάλλευτη.

Τα περισσότερα ταξίδια με προορισμό την Ελλάδα αφορούν επισκέψεις σε συγγενείς και φίλους, κάτι που περιορίζει τη ζήτηση για ξενοδοχειακή διαμονή.

Εστίαση σε ταξιδιώτες που αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες

Σε αυτό το πλαίσιο, η Square Lime υπογραμμίζει την ανάγκη εστίασης σε ταξιδιώτες που αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες, προωθώντας την Ελλάδα ως έναν προορισμό ξεχωριστής αισθητικής και διαχρονικής φιλοξενίας.

Σημαντικό είναι να κατανοηθεί η νοοτροπία του Αυστραλιανού επισκέπτη. Αυτό που διαφοροποιεί τους Αυστραλούς από άλλους ταξιδιώτες είναι η αντίληψή για τις αποστάσεις, καθώς στα μάτια τους δεν αποτελεί εμπόδιο, αλλά μέρος της ταξιδιωτικής εμπειρίας.

«Για τους Αυστραλούς, το ταξίδι ξεκινά πριν ακόμα απογειωθεί το αεροπλάνο», δηλώνει η Κατίνα Παπαδομανωλάκη, Διευθύντρια Πωλήσεων της Square Lime. «Είναι έμπειροι ταξιδιώτες, που δίνουν μεγαλύτερη αξία στην ποιότητα της εμπειρίας παρά στον χρόνο που απαιτείται για να φτάσουν στον προορισμό τους».

Τα ταξίδια από την Αυστραλία διαρκούν συχνά τρεις έως τέσσερις εβδομάδες, περιλαμβάνοντας πολλές χώρες. Αυτό καθιστά την Ελλάδα ιδανική επιλογή για ταξιδιώτες από την Αυστραλία που μπορούν εύκολα να συνδυάσουν και άλλους ευρωπαϊκούς προορισμούς.

Προσεκτική στόχευση

Η ποικιλομορφία των Αυστραλών απαιτεί προσεκτική στόχευση. Από τη Gen Z έως τους Baby Boomers, οι ταξιδιώτες αυτοί απορρίπτουν τις τυποποιημένες λύσεις και προτιμούν εξατομικευμένες εμπειρίες. Ενδιαφέρον έχει και η ανάλυση του καταναλωτικού προφίλ τους.

Παρότι οι συναλλαγματικές ισοτιμίες ενδέχεται να επηρεάζουν τον διαθέσιμο οικονομικό προϋπολογισμό τους, οι Αυστραλοί είναι διατεθειμένοι να επενδύσουν σημαντικά ποσά για εμπειρίες που αξίζουν.

Με μέσο όρο δαπάνης 3.700 δολάρια ανά άτομο, δίνουν έμφαση στην αξία και αναγνωρίζουν εύκολα τις υπερτιμήσεις.

Οι αναλυτές της Square Lime προκρίνουν εδώ μια στρατηγική που προσφέρει αυθεντικές εμπειρίες υψηλής ποιότητας, καθώς ευθυγραμμίζεται απόλυτα με τις απαιτήσεις αυτής της αγοράς.

Αυτή η προσέγγιση έχει ήδη αποδείξει την αποτελεσματικότητά της στα καταλύματα που διαχειρίζεται η εταιρεία.

Οι τάσεις στο Αυστραλιανό luxury segment

Οι τάσεις στο Αυστραλιανό luxury segment μετατοπίζονται σταθερά προς την αυθεντικότητα και τις προσωποποιημένες υπηρεσίες. Οι luxury ταξιδιώτες της χώρας σήμερα επιδιώκουν ουσιαστική πολιτιστική σύνδεση και εμπειρίες που δημιουργούν αυθεντικά συναισθήματα.

Αυτή η σύγχρονη προσέγγιση στην πολυτέλεια συνάδει με τη δέσμευση της Square Lime να επαναπροσδιορίσει τη luxury boutique εμπειρία, αντλώντας έμπνευση από την πλούσια κληρονομιά της ελληνικής φιλοξενίας.

Στο σημείο αυτό προκύπτουν και σημαντικές ευκαιρίες για την ελληνική αγορά, όπως υπογραμμίζουν τα στελέχη της εταιρείας, καθώς η Ελλάδα ξεχωρίζει όχι μόνο για τα εμβληματικά τοπία και αξιοθέατά της, αλλά και για τη μοναδική κουλτούρα φιλοξενίας της. Σύμφωνα με την κ. Παπαδομανωλάκη, «Σε αντίθεση με την Αυστραλία, όπου η εμπειρία διαμονής είναι συχνά πιο διεκπεραιωτική, στην Ελλάδα η φιλοξενία είναι μια εμπειρία που ξεπερνά την εξυπηρέτηση· γίνεται μια ζεστή υποδοχή που κάνει κάθε ταξιδιώτη να νιώθει σαν μέλος της οικογένειας».

Η πάγια στρατηγική επιδίωξη της Square Lime, απόλυτα συνυφασμένη με τα παραπάνω δεδομένα, είναι να ανεβάζει τον πήχη με μια ξεχωριστή προσέγγιση στη φιλοξενία. Όπως εξηγεί η Κατίνα Παπαδομανωλάκη: «Στη Square Lime, δεν παρέχουμε απλώς έναν χώρο διαμονής· δημιουργούμε εμπειρίες. Η δέσμευσή μας στη φιλοξενία υπερβαίνει την παραδοσιακή εξυπηρέτηση, προσφέροντας αυθεντική φροντίδα, προσεγμένες λεπτομέρειες και τη δημιουργία μιας αίσθησης οικειότητας».

Ο συνδυασμός άριστων επαγγελματικών προτύπων και προσωπικής ζεστασιάς διασφαλίζει ότι κάθε επισκέπτης νιώθει σημαντικός, καθιστώντας κάθε κατάλυμα της Square Lime όχι απλώς έναν προορισμό, αλλά το «σπίτι σου» όπου και αν βρίσκεσαι.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η συμμετοχή της Square Lime στην Luxperience 2024 στο Σίδνεϋ της Αυστραλίας, αποτέλεσε μοναδική ευκαιρία για την ενίσχυση συνεργασιών και την παρουσίαση του εξαιρετικού portfolio της εταιρείας σε διεθνείς επαγγελματίες του κλάδου.

Οι επισκέπτες της έκθεσης, αναζητώντας αυθεντικές εμπειρίες, βρήκαν στη Square Lime έναν αξιόπιστο συνεργάτη που ενσαρκώνει τη νέα εποχή της ελληνικής boutique φιλοξενίας.

Για περισσότερες πληροφορίες:

The Square Lime

 

 

 

 

 

 

 

Σχετικά με τη Square Lime Hospitality Management

Η Square Lime Hospitality Management είναι η κορυφαία εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων στην Ελλάδα, εξειδικευμένη αποκλειστικά στα boutique καταλύματα και βίλες.

Mε αποστολή της να ενδυναμώνει πολύπλευρα τα brands τα οποία αναλαμβάνει και να επιτύχει την υψηλότερη δυνατή κερδοφορία, η εταιρεία προσφέρει ένα 360ο μοντέλο διαχείρισης το οποίο μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει pre- opening υπηρεσίες, στρατηγική marketing, online και offline πωλήσεις, διαχείριση κρατήσεων, yielding management και εκπροσώπηση σε διεθνείς b2b εκθέσεις.

Δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην επιλογή εκείνων των ξενοδοχείων που κατέχουν μοναδικό χαρακτήρα και προσφέρουν premium φιλοξενία, το χαρτοφυλάκιο της Square Lime περιλαμβάνει σήμερα περισσότερα από 40 boutique καταλύματα που βρίσκονται σε κορυφαίους προορισμούς σε όλη την Ελλάδα, όπως η Αττική, η Μάνη, η Ήπειρος, η Κρήτη και οι Κυκλάδες.