Σύνταξη: tourismtoday.gr
Αεροπορικές εταιρείες, αλυσίδες με ξενοδοχεία και ταξιδιωτικές επιχειρήσεις προχωρούν σε σημαντικές εκπτώσεις Black Friday για να αυξήσουν τις κρατήσεις.
Αυτή η περίοδος έχει γίνει μια χρυσή ευκαιρία για να οδηγήσουν οι τουριστικές εταιρείες, το κύμα των διαδικτυακών αγορών.
Ωστόσο, η Black Friday δέχτηκε μεγάλο χτύπημα κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Το παγκόσμιο lockdown και οι παραλλαγές του COVID οδήγησαν σε πτώση τις κρατήσεις.
Μελέτη της Affilired δείχνει το μοτίβο κρατήσεων και πωλήσεων κατά τη διάρκεια της Black Friday, της Cyber Monday και της Cyber Week από το 2019 έως το 2022 για περισσότερες από 250 διεθνείς ταξιδιωτικές επωνυμίες.
Αποκαλύπτει τα εμπόδια καθώς και τις τάσεις που εμφανίστηκαν σε κρατήσεις και πωλήσεις τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
1. Ταξιδιωτικές πωλήσεις Black Friday
Από το 2019 έως το 2022 παρατηρήσαμε μια κυμαινόμενη τάση. Το 2019 σημειώθηκαν 1.349 πωλήσεις με έσοδα λίγο περισσότερα από 1 εκατομμύριο ευρώ.
Ωστόσο, το 2020 οι πωλήσεις μειώθηκαν σε 670, με έσοδα λίγο πάνω από 600.000 ευρώ.
Το 2021 οι πωλήσεις αυξήθηκαν ελαφρώς στις 733 με έσοδα 719.000 ευρώ. Το 2022 σημείωσε μια αξιοσημείωτη άνοδο στις πωλήσεις σε 937 πωλήσεις με τα έσοδα να έφτασαν λίγο πάνω από 900.000 ευρώ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά τη μείωση κατά 31% του όγκου πωλήσεων το 2022 σε σύγκριση με το 2019, η μέση αξία κράτησης το 2022 αυξήθηκε κατά 19% σε σχέση με το 2019, αντικατοπτρίζοντας την εκτεταμένη αύξηση των τιμών μετά την πανδημία.
2. Πωλήσεις Cyber Monday
Ακολουθώντας την Black Friday, οι πωλήσεις της Cyber Monday σημείωσαν πτώση το 2020 σε 630 πωλήσεις (537.000 ευρώ) από 1.165 πωλήσεις (875.000 ευρώ) το 2019. Το 2021, επιτεύχθηκαν 608 πωλήσεις, με έσοδα 500.000 ευρώ.
Ωστόσο, το 2022 οι πωλήσεις ανέβηκαν στις 876, με τα έσοδα να έφτασαν τα 640.000 ευρώ, σηματοδοτώντας ανάκαμψη.
3. Πωλήσεις Cyber Week
Η Cyber Week υπέφερε επίσης. Το 2019 καταγράφηκαν 4.974 κρατήσεις, αποφέροντας έσοδα άνω των 2,8 εκατ. ευρώ, αλλά οι πωλήσεις μειώθηκαν κατακόρυφα στις 2.301 το 2020, καταγράφοντας έσοδα 1,6 εκατ. ευρώ.
Το 2021 σημειώθηκε μικρή αλλαγή με 2.269 κρατήσεις και 1,57 εκατομμύρια ευρώ έσοδα. Το 2022 προανήγγειλε μια αναβίωση με 4.286 κρατήσεις, με έσοδα 2,58 εκατ. ευρώ. Αυτό επιβεβαίωσε τη σημασία της Cyber Monday.
Πώς θα προσελκύσουν πωλήσεις οι ταξιδιωτικές εταιρείες
Τα δεδομένα τονίζουν τις δυνατότητες της Black Friday, της Cyber Monday και της Cyber Week όχι μόνο όσον αφορά στις πωλήσεις αλλά και στην απόκτηση μεριδίου αγοράς.
Μια στρατηγική καμπάνια μάρκετινγκ μπορεί να ξεκλειδώσει τις ευκαιρίες που παρουσιάζουν αυτές οι μαζικές πωλήσεις στο παγκόσμιο “φεστιβάλ” αγορών, όπως:
- Δημιουργήστε συναρπαστικό περιεχόμενο, διασφαλίζοντας ότι τα πάντα -από τα ενημερωτικά δελτία έως τις σελίδες προορισμού- δημιουργούν ενθουσιασμό για ταξίδια.
- Κατανοήστε τους ανταγωνιστές σας και οπλιστείτε με γνώσεις. Κάνετε περισσότερες ή καλύτερες προσφορές, διασφαλίζοντας ότι η ταξιδιωτική αγορά θα έρθει κοντά σας.
Προσφορές που δεν μπορούν να αγνοήσουν οι ταξιδιώτες
Η Black Friday είναι συνώνυμη με εντυπωσιακές προσφορές και για ταξίδια. Οι δικές σας πρέπει να ηγούνται. Γίνετε τολμηροί, τρελαθείτε με τις εκπτώσεις σας και κάντε τις τόσο καλές που είναι ακαταμάχητες.
Στόχευση με ακριβεία
Το να ξέρεις ποιον να στοχεύσεις είναι η μισή μάχη. Αυξήστε τα πονταρίσματα για τις θυγατρικές σας με κορυφαίες επιδόσεις με ακόμη περισσότερες προσφορές για να προωθήσετε τις προωθητικές τους προσπάθειες.
Αναγνωρίστε την αφοσίωση τους με ειδικές προσφορές και δημιουργήστε μια προσαρμοσμένη σελίδα προορισμού που απευθύνεται αποκλειστικά στο κοινό τους.
Ποικιλία κουπονιών
Ενόψει της Black Friday, οι έμπειροι αγοραστές ψάχνουν στο διαδίκτυο για τις καλύτερες προσφορές.
Οι πλατφόρμες κουπονιών μπορούν να διασφαλίσουν ότι οι προσφορές σας είναι μπροστά και στο επίκεντρο, ενισχύοντας την προβολή τους αλλά και την εμπιστοσύνη των πελατών.
Μια εξόρμηση αποκλειστικότητας
Οι εκπτώσεις κάνουν θαύματα, αλλά οι μοναδικές προσφορές για ταξίδια μπορούν να λειτουργήσουν ακόμα καλύτερα.
Σκεφτείτε ομαδικές προσφορές ή προσθέστε εμπειρίες σε αγορές που αυξάνουν την αντιληπτή αξία.
Θυμηθείτε, η Black Friday και η Cyber Monday είναι κορυφαίες ευκαιρίες για σημαντικά κέρδη. Αξιοποιήστε το μάρκετινγκ συνεργατών με σύνεση και προγραμματίστε σχολαστικά.
Ο αντίκτυπος μετά τη Black Friday
Όταν τελειώσει η Black Friday εμβαθύνετε στα δεδομένα. Αναλύστε τον πλούτο των πληροφοριών που συγκεντρώθηκαν από την εκστρατεία για να μάθετε τι λειτούργησε και τι όχι.
Η Black Friday παρέχει έναν θησαυρό δεδομένων που θα πρέπει να ενημερώσουν τις στρατηγικές σας για το επόμενο έτος, ολοκληρώνοντας τον κύκλο σχεδιασμού, εκτέλεσης και αναθεώρησης που διασφαλίζει την επιτυχία τώρα και στο μέλλον.