Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Trivago αναφέρει προσαρμοσμένο EBITDA ύψους 21,1 εκατομμυρίων ευρώ το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, αλλά σε αυτό το ποσό δεν λαμβάνει υπόψη το τεράστιο πρόστιμο που επιβλήθηκε στη γερμανική εταιρεία metasearch πριν από λιγότερο από δύο εβδομάδες.

Στις 22 Απριλίου, το Ομοσπονδιακό Δικαστήριο της Αυστραλίας εξέδωσε για την Trivago πρόστιμο 30,2 εκατομμυρίων ευρώ για παραπλανητικούς ισχυρισμούς σχετικά με τις τιμές των δωματίων σε ξενοδοχεία στο διαδίκτυο και σε τηλεοπτικές διαφημίσεις.

Το δικαστήριο διαπίστωσε ότι η Trivago ισχυρίστηκε ότι βοηθούσε τους χρήστες να προσδιορίσουν τις καλύτερες τιμές για ένα συγκεκριμένο ξενοδοχείο, ενώ στην πραγματικότητα προωθούσε δωμάτια των πληρωμένων διαφημιζόμενων της.

Όπως αναφέρει η Trivago στην ανακοίνωση για τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου «η απόφαση του Ομοσπονδιακού Δικαστηρίου της Αυστραλίας είχε σημαντική αρνητική επίδραση στα λειτουργικά μας έξοδα το πρώτο τρίμηνο του 2022, με αποτέλεσμα αρνητικό αντίκτυπο στα λειτουργικά έξοδα ύψους 21,1 εκατομμυρίων ευρώ και οδηγεί με καθαρή ζημιά 10,7 εκατ. ευρώ.

Λόγω του μεγέθους και της ασυνήθιστης φύσης του δεδουλευμένου που σχετίζεται με την απόφαση του Αυστραλιανού Ομοσπονδιακού Δικαστηρίου και της στρεβλωτικής του επίδρασης στην κατανόηση των υποκείμενων επιχειρηματικών εξελίξεων, αποφασίσαμε να το εξαιρέσουμε κατά τον υπολογισμό του προσαρμοσμένου EBITDA».

Τα συνολικά έσοδα το πρώτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 166%, σε 101,6 εκατ. ευρώ, από μόλις 38,2 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο του 2021, λόγω της ανάκαμψης της ζήτησης στην Ευρώπη και την Αμερική.

  • Τα έσοδα από παραπομπές αυξήθηκαν πιο σημαντικά στην Ευρώπη, κατά 358% σε ετήσια βάση στα 43,5 εκατομμύρια ευρώ.
  • Στην Αμερική τα έσοδα από παραπομπές αυξήθηκαν κατά 139%, στα 43,7 εκατ. ευρώ και στο RoW (υπόλοιπος κόσμος) αυξήθηκαν κατά 35%.

Η Trivago λέει ότι η αύξηση προήλθε από την αύξηση των κατάλληλων παραπομπών και των εσόδων ανά ειδική παραπομπή σε όλα τα τμήματα.

Οι συνολικές πιστοποιημένες παραπομπές αυξήθηκαν κατά 62% από έτος σε έτος λόγω του αυξημένου όγκου επισκεψιμότητας καθώς μειώθηκαν οι περιορισμοί για τον COVID.

Όπως υπογραμμίζει η εταιρεία «η σύγκρουση στην Ουκρανία είχε αρνητικό αντίκτυπο στον όγκο της κυκλοφορίας στην Αναπτυγμένη Ευρώπη και το RoW, ιδιαίτερα στην Κεντρική Ανατολική Ευρώπη, αλλά αντισταθμίστηκε περισσότερο από την ανάκαμψη της ταξιδιωτικής ζήτησης».

Τα συγκεντρωτικά έσοδα ανά ειδική παραπομπή αυξήθηκαν κατά 68% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2021.
Η Trivago λέει ότι αυτό οφείλεται σε «σημαντικά» αυξημένες προσφορές από τους περισσότερους διαφημιστές της.

Η εταιρεία λέει ότι καθώς οι περισσότεροι περιορισμοί για τον COVID καταργούνται σταδιακά το δεύτερο τρίμηνο, αναμένει να δει περαιτέρω βελτίωση στις μετρήσεις της τους επόμενους μήνες.

«Στο μέλλον, σχεδιάζουμε να αυξήσουμε σημαντικά τις επενδύσεις μάρκετινγκ στις βασικές αγορές μας το δεύτερο τρίμηνο του 2022, ενώ παρακολουθούμε στενά τη συνολική αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ», αναφέρει.

Από τις 31 Μαρτίου, η αγορά της διαθέτει περισσότερα από πέντε εκατομμύρια ξενοδοχεία και άλλους τύπους καταλυμάτων, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων από 3,8 εκατομμυρίων μονάδων ενοικιαζόμενων διακοπών και διαμερισμάτων, σε περισσότερες από 190 χώρες.