Σύνταξη: tourismtoday.gr

Πτώση παρουσίασε η αγορά στις βραχυχρόνιες ενοικιάσεις σε Ευρώπη, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ αυτό το καλοκαίρι, σύμφωνα με νέα στοιχεία της Key Data.

Ευρώπη

  • Το μέσο ημερήσιο επιτόκιο (ADR) στην Ευρώπη αυξήθηκε 0,3% στα 182 δολάρια, από έτος σε έτος.
  • Η πληρότητα μειώθηκε 8,2%.
  • Το ευρωπαϊκό RevPAR (έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο) υποχώρησε 8% σε πραγματικούς όρους σε ετήσια βάση στα 71 δολάρια.

Ηνωμένο Βασίλειο

  • Το Ηνωμένο Βασίλειο είδε το RevPAR να πέφτει 6% στα 86 δολάρια.
  • Η πληρότητα ήταν στο -2,4%.
  • Το μέσο ημερήσιο επιτόκιο (ADR) έπεσε 3,6% σε πραγματικούς όρους στα 213 δολάρια.

ΗΠΑ

Η ίδια εικόνα είναι και στην αγορά βραχυπρόθεσμης ενοικίασης στις ΗΠΑ, με μείωση σχεδόν 17% στα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR).

  • Το RevPAR στις ΗΠΑ υποχώρησε 14,1% στα 115 δολάρια, πτώση 16,8% όταν προσαρμόστηκε για τον πληθωρισμό.
  • Το μέσο ημερήσιο επιτόκιο (ADR) μειώθηκε κατά 8,1% από έτος σε έτος, από 328 δολάρια σε 302 (μείωση πραγματικών όρων 11%).
  • Η πληρότητα στις ΗΠΑ μειώθηκε επίσης κατά 6,5%, φτάνοντας στο 38%.

Τα παράθυρα κρατήσεων

Τα παράθυρα κρατήσεων για βραχυπρόθεσμες ενοικιάσεις μπορεί να έχουν επιστρέψει στα πρότυπα πριν από την πανδημία, αλλά συνεχίζουν να υπάρχουν εποχιακά μοτίβα.
Ορισμένες εποχές του χρόνου προσελκύουν πιο προχωρημένες κρατήσεις. Αυτό συνήθως υπαγορεύεται από την περίοδο αιχμής ή τα μεγάλα γεγονότα.

Τα παράθυρα κρατήσεων αυτό το καλοκαίρι είτε ήταν σταθερά είτε έπεφταν σε πολλές μεγάλες αγορές.

  • Ενώ ο μέσος όρος των παραθύρων κρατήσεων στις ΗΠΑ αντιστοιχούσε στον παγκόσμιο μέσο όρο στις 60 ημέρες, στις Ηνωμένες Πολιτείες μειώθηκε κατά ένα σχετικά υψηλό 11,4%.
  • Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ευρώπη εξακολουθούσαν να έχουν παράθυρα κρατήσεων άνω των 70 ημερών με μικρή αλλαγή (-2,8% και +0,6% αντίστοιχα).
Πηγή: Key Data

Σημαντικές μειώσεις στο παράθυρο κρατήσεων συμβαίνουν για δύο βασικούς λόγους .
Oι ταξιδιώτες μπορούν να καθυστερήσουν την κράτηση επειδή είναι βέβαιοι ότι υπάρχουν πολλές επιλογές ή επειδή το οικονομικό άγχος και η έλλειψη εμπιστοσύνης επιβαρύνουν τη ζήτηση.