Ανακάμπτει σταδιακά ο κλάδος των εταιρικών εκδηλώσεων, όπως αποκάλυψε σε πρόσφατη έρευνά της η πλατφόρμα κρατήσεων για επαγγελματικά ταξίδια TravelPerk.

Συμμετείχαν περίπου 125 εταιρείες από ένα ευρύ φάσμα χωρών σε όλο τον κόσμο. Η μελέτη στόχευε εταιρείες με 1-25 υπαλλήλους σε περισσότερους από 1.000.

Το 81% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα διοργανώσει περισσότερες προσωπικές εκδηλώσεις σε σχέση με τους προηγούμενους δώδεκα μήνες.

  • Τα πιο δημοφιλή είδη εκδηλώσεων είναι τα ομαδικά γεύματα και δείπνα (70%).
  • Ο πιο σημαντικός παράγοντας για την επιλογή τοποθεσίας είναι η εγγύτητα στο γραφείο (33%).

Όσον αφορά στην οργάνωση, οι ερωτηθέντες επικεντρώνονται στα εξής :

  • Να παραμείνουν εντός του προϋπολογισμού (62%).
  • Στο σχεδιασμό δραστηριοτήτων που είναι διασκεδαστικές (49%).
  • Στην όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συμμετοχή (37%).

Περισσότερες από το ένα τέταρτο των εταιρειών δήλωσαν ότι τους αρέσει να συναντιούνται μία φορά το μήνα, ενώ το 22% προτιμά να συναντιούνται κάθε τρεις μήνες. Περίπου το 9% βασίζεται ακόμη και σε εβδομαδιαίες συναντήσεις.

Σχεδόν το 70% των ερωτηθέντων είπε ότι τα ομαδικά μεσημεριανά γεύματα ή δείπνα είναι μια δημοφιλής επιλογή εκδηλώσεων.

Σχεδόν το 60% είπε ότι σχεδιάζει εποχιακές γιορτές, όπως ένα χριστουγεννιάτικο πάρτι ή ένα καλοκαιρινό φεστιβάλ.

Οι μισοί από τους ερωτηθέντες είπαν ότι σχεδίαζαν δραστηριότητες δημιουργίας ομάδας – το 46% βασίστηκε σε περιστασιακές συναντήσεις μετά την εργασία και το 44% σχεδίαζε εργαστήρια.