Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ο όμιλος Trip.com λέει ότι η ζήτηση για εξερχόμενα ταξίδια είναι ισχυρή από τότε που άνοιξαν ξανά τα σύνορα της Κίνας, τον περασμένο Δεκέμβριο.
Η εταιρεία αναμένει ότι η ζήτηση θα συνεχίσει να επιταχύνεται τους επόμενους μήνες.

«Αυτή τη στιγμή, το σημείο συμφόρησης βρίσκεται στη χωρητικότητα εξερχόμενων πτήσεων, λέει η Jane Sun, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Trip.com.

Η χωρητικότητα βρίσκεται επί του παρόντος μόνο στο 15% έως 20% του προ-COVID επιπέδου και περιορίζει σε μεγάλο βαθμό τον συνολικό ρυθμό ανάκαμψης των εξερχόμενων ταξιδιών της Κίνας.

Αναμένουμε ότι η αεροπορική βιομηχανία θα θέσει σε κίνηση σχέδια για την αποκατάσταση της χωρητικότητας πτήσεων και ότι τα εξερχόμενα ταξίδια θα επιταχύνουν τον ρυθμό τα επόμενα τρίμηνα».

Το 4ο τρίμηνο του 2022, οι κρατήσεις σε εισιτήρια για διεθνείς πτήσεις στις πλατφόρμες του Ομίλου Trip.com αυξήθηκαν περισσότερο από 200% και οι κρατήσεις εξερχόμενων ξενοδοχείων αυξήθηκαν κατά 140% σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του 2021.

Όπως υπογραμμίζει η Jane Sun η ζήτηση για εξερχόμενα ταξίδια «συνέχισε να αυξάνεται τους πρώτους δύο μήνες του τρέχοντος έτους. Οι κρατήσεις κινούνται πάνω από +300% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι».

Τα οικονομικά στοιχεία του Ομίλου Trip.com

  • Το τέταρτο τρίμηνο, ο Όμιλος Trip.com είχε καθαρά έσοδα 729 εκατομμυρίων δολαρίων, σημειώνοντας αύξηση 7% από έτος σε έτος.
  • Για ολόκληρο το έτος 2022, τα καθαρά έσοδα ήταν 2,9 δις δολάρια, σταθερά σε σύγκριση με το 2021.
  • Το προσαρμοσμένο EBITDA ήταν 41 εκατομμύρια δολάρια το τέταρτο τρίμηνο και 314 εκατομμύρια δολάρια για ολόκληρο το έτος 2022.
  • Τα έξοδα πωλήσεων και μάρκετινγκ του Ομίλου Trip.com ανήλθαν στα 166 εκατομμύρια δολάρια το τέταρτο τρίμηνο , από 204 εκατ. δολάρια την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.
  • Για ολόκληρο το έτος, τα έξοδα πωλήσεων και μάρκετινγκ ήταν 616 εκατομμύρια δολάρια, από 772 εκατομμύρια δολάρια το 2021.
  • Ως ποσοστό των εσόδων, τα έξοδα πωλήσεων και μάρκετινγκ ήταν 23% των καθαρών εσόδων το τέταρτο τρίμηνο και 21% των καθαρών εσόδων για ολόκληρο το έτος.
  • Τα έσοδα από κρατήσεις καταλυμάτων ήταν 245 εκατομμύρια δολάρια το τέταρτο τρίμηνο και 1,1 δις δολάρια για ολόκληρο το έτος.
  • Τα έσοδα από τα εισιτήρια μεταφοράς ήταν 320 εκατομμύρια δολάρια το τέταρτο τρίμηνο και 1,2 δις δολάρια για ολόκληρο το έτος.

Με το βλέμμα στραμμένο στην βιωσιμότητα

Η Jane Sun, αναφέρθηκε και στις προσπάθειες της εταιρείας για τη βιωσιμότητα, την εταιρική ευθύνη και την πλατφόρμα περιεχομένου της.

«Βλέπουμε πελάτες να έρχονται στην πλατφόρμα μας όχι μόνο για να κλείσουν αεροπορικά εισιτήρια ή δωμάτια ξενοδοχείου αλλά και για να εμπνευστούν για το επόμενο ταξίδι τους, επισήμανε.

Το τέταρτο τρίμηνο, η γραμμή παραγωγής περιεχομένου μας και οι δυνατότητες αφοσίωσης των χρηστών συνέχισαν να βελτιώνονται.

Το 2022, το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες αυξήθηκε επίσης κατά 33% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Ο μέσος αριθμός του περιεχομένου που προβλήθηκε ανά χρήστη συνέχισε επίσης να αυξάνεται.»

Ως παράδειγμα δέσμευσης της εταιρείας στην καινοτομία ανέφερε το νέο chatbot τεχνητής νοημοσύνης TripGen στην πλατφόρμα Trip.com.