Καθώς ο κλάδος των αεροπορικών εταιρειών ξεκινά σταδιακά την ανάκαμψη του μετά τον κορωνοϊό, οι ταξιδιώτες αυξάνουν συνεχώς τις ανησυχίες τους για θέματα βιωσιμότητας.

Τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο – λίγο πριν από την κρίση του Covid-19- o παγκόσμιος πάροχος δεδομένων OAG, πραγματοποίησε έρευνα σε ταξιδιώτες για θέματα βιωσιμότητας.

Ποιοι θα αναζητήσουν αεροπορικές εταιρείες πιο φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές

  • 68% των millennials.
  • 56% ταξιδιωτών αναψυχής.
  • 50% επαγγελματιών ταξιδιωτών.

Νέες επιλογές για έναν πιο πράσινο τρόπο μεταφοράς

Πολλοί δήλωσαν ότι είναι πρόθυμοι να διερευνήσουν νέες επιλογές για να μειώσουν το δικό τους αποτύπωμα άνθρακα.

  • 66% θα δέχονταν λιγότερες καθημερινές πτήσεις με μεγαλύτερα αεροσκάφη, εάν είχε ως αποτέλεσμα λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
  • 50% είναι πρόθυμο να επιλέξει ένα πιο πράσινο τρόπο μεταφοράς.
  • 50% είναι πρόθυμοι να αυξήσουν το χρόνο ταξιδιού τους κατά 50% για έναν βιώσιμο τρόπο μεταφοράς.
  • 59% δέχονται να αυξήσουν το συνολικό χρόνο ταξιδιού τους κατά δύο ώρες.
  • 41% των επαγγελματιών ταξιδιωτών δήλωσαν ότι θα ήθελαν να αυξήσουν το συνολικό χρόνο ταξιδιού τους κατά δύο ώρες ή περισσότερο για τρόπο μεταφοράς πιο φιλικό στο περιβάλλον.

Πληρώνουν παραπάνω για έναν πιο πράσινο τρόπο μεταφοράς

  • Το 36% είναι πρόθυμοι να πληρώσουν έως και 10% περισσότερο για πτήσεις που θα έχουν μικρότερο αντίκτυπο.
  • Το 8% δέχονται να πληρώσουν έως και 25% περισσότερο.
  • Το 2% θα πληρώσουν έως και 50% περισσότερο.

Οι ανησυχίες για τη βιωσιμότητα σε όλο το φάσμα του ταξιδιού

“Οι καταναλωτές αναμένουν ότι ολόκληρο το οικοσύστημα ταξιδιού – ειδικά οι OTA και οι μηχανές αναζήτησης ταξιδιού – θα πρέπει να είναι πιο διαφανείς σχετικά με τον αντίκτυπο των διαφόρων επιλογών ταξιδιού στη βιωσιμότητα”, αναφέρει η έρευνα.

  • 54% όλων των ταξιδιωτών θα ήταν πιο πιθανό να “χρησιμοποιήσουν έναν ταξιδιωτικό ιστότοπο για να προγραμματίσουν και να κλείσουν ταξίδια, με πληροφορίες σχετικές με τη βιωσιμότητα”.
  • Το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 69% στους millennials