Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι Αμερικανοί βλέπουν μία ισχυρή συσχέτιση ανάμεσα στα ταξίδια και την ευεξία, σύμφωνα με δεδομένα έρευνας της Trivago.

  • Το 78% επιβεβαιώνει ότι οι τακτικές διακοπές έχουν θετικό αντίκτυπο στην ψυχική υγεία του.
  • Για το 65% ο πρωταρχικός σκοπός των διακοπών είναι η χαλάρωση.
  • Το 39% στοχεύει συγκεκριμένα στη βελτίωση της ψυχικής του ευεξίας συνολικά.
  • Το 33% αναζητά τη διαφυγή μέσω του ταξιδιού.

Αυτά τα ευρήματα υπογραμμίζουν τη θεραπευτική αξία του ταξιδιού, παρέχοντας ένα πολύ αναγκαίο διάλειμμα από τα στρες της καθημερινής ζωής και προσφέροντας μια ευκαιρία για αναζωογόνηση.

Προτεραιότητες: Η τέχνη των έξυπνων δαπανών

  • Περισσότεροι από τους μισούς (54%) Αμερικανούς είναι έτοιμοι να κάνουν τις αποταμιεύσεις τους για να ξεκινήσουν καλοκαιρινά ταξίδια, από 76% το 2023.
  • Αυτό υποδηλώνει αυξημένη ευαισθησία στις τιμές, με το 71% να συγκρίνει σχολαστικά τις τιμές για καταλύματα διακοπών για να εξασφαλίσει τις καλύτερες προσφορές.
  • Για σχεδόν το ένα τέταρτο (24%), οι διακοπές κρίνονται απαραίτητες, υπογραμμίζοντας την αξία στις ταξιδιωτικές εμπειρίες.
  • Το κόστος παραμένει ένας κρίσιμος παράγοντας στη λήψη αποφάσεων, με το 68% να εξετάζει προσεκτικά το κόστος κατά την επιλογή των καταλυμάτων.
  • Οι τουρίστες μεταξύ 18 και 26 ετών αναδεικνύονται πρωτοπόροι στην υιοθέτηση ταξιδιών.
  • Το 32% να εκφράζει μεγάλη πιθανότητα και το 45% να δείχνει μια μέτρια κλίση να “βουτήξει” στις αποταμιεύσεις του.

Εργασία και παιχνίδι: Η άνοδος των bleisure ταξιδιών

Στο εξελισσόμενο τοπίο των ταξιδιών, η έννοια bleisure συνεχίζει να κερδίζει έδαφος σε μία προσπάθεια για έναν αρμονικό συνδυασμό εργασίας και αναψυχής.

  • Tο 36% των ανδρών ασπάζεται αυτή την τάση προσθέτοντας τον ελεύθερο χρόνο στα επαγγελματικά ταξίδια, σε σύγκριση με το 15% των γυναικών.
  • Ωστόσο, ακόμη και μέσα σε χαλαρές ασχολίες, τα όρια μεταξύ εργασίας και παιχνιδιού είναι θολά, με το 66% των ανδρών να είναι πιο πιθανό να ασχοληθούν με δραστηριότητες που σχετίζονται με την εργασία κατά τη διάρκεια των διακοπών, όπως να απαντούν σε email και να δέχονται κλήσεις εργασίας, σε σύγκριση με το 25% των γυναικών.

Αυτή η αλλαγή αντανακλά την αυξανόμενη επιθυμία των ταξιδιωτών να επιτύχουν μια ισορροπία μεταξύ επαγγελματικών δεσμεύσεων και προσωπικής χαλάρωσης.

Καλοκαιρινές ταξιδιωτικές τάσεις σε προορισμούς

  • Οι τουρίστες από τις ΗΠΑ θέλουν να μείνουν πιο κοντά στο σπίτι αυτό το καλοκαίρι, καθώς τα δεδομένα αναζήτησης δείχνουν ότι οι τρεις κορυφαίοι προορισμοί βρίσκονται στην χώρα τους.
  • Οι διεθνείς προορισμοί, όπως το Λονδίνο, το Κανκούν και η Πλάγια Μπάβαρο, αυξήθηκαν κατά μέσο όρο 4%, ενώ το Παρίσι και η Ρώμη μειώθηκαν 9% και 13% αντίστοιχα.

Top καλοκαιρινοί προορισμοί για Αμερικανούς

  • Λας Βέγκας, ΗΠΑ
  • Νέα Υόρκη, ΗΠΑ
  • Μιρτλ Μπιτς, ΗΠΑ
  • Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο
  • Ορλάντο, ΗΠΑ
  • Κανκούν, Μεξικό
  • Πλάγια Μπάβαρο, Δομινικανή Δημοκρατία
  • Παρίσι, Γαλλία
  • Ρώμη, Ιταλία
  • Όσεαν Σίτι, ΗΠΑ

Τι είναι πιο σημαντικό στην κράτηση σε κατάλυμα

Τα δεδομένα αναζήτησης αποκάλυψαν επίσης τι είναι πιο σημαντικό για τους ταξιδιώτες όταν πρόκειται να κάνουν κράτηση σε κατάλυμα. Τα κορυφαία φίλτρα στην διαμονή, είναι:

  • Ξενοδοχείο (έναντι εναλλακτικών καταλυμάτων).
  • Βαθμολογία άριστα (8,5+).
  • Δωρεάν πρωινό.
  • Καταλύματα τεσσάρων και πέντε αστέρων.
  • Τα φιλικά προς τα κατοικίδια ξενοδοχεία, ξεπέρασαν εκείνα με πισίνα.