Την επιθυμία να ταξιδέψουν για αναψυχή και περιπέτεια εκδηλώνουν οι Ινδοί ταξιδιώτες. Το 65% αποκάλυψε αυτή την τάση σε έρευνα της InterMiles.

Οι νέοι Ινδοί αναζητούν την περιπέτεια και θέλουν να εξερευνήσουν νέους προορισμούς. Στόχος είναι να αφήσουν πίσω τους τη μονοτονία του 2020.

Η διάθεση των εμβολίων και ρεαλιστικών καινοτομιών σε ολόκληρη την ταξιδιωτική αλυσίδα φαίνεται να συνέβαλε στην αύξηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών.

Στη μελέτη συμμετείχαν περισσότεροι από 11.500 πελάτες της InterMilers σε ολόκληρη την Ινδία τον Ιανουάριο του 2021.

Το 54% των Ινδών δήλωσαν ότι θέλουν να ταξιδέψουν για να γνωρίσουν την οικογένεια και τους φίλους τους.

Τα επαγγελματικά και εταιρικά ταξίδια, τα οποία αναμενόταν να είναι ένα από τα πρώτα σε ανάκαμψη. Είναι στην 3η θέση στη λίστα των προτεραιοτήτων των ταξιδιωτών.

Ωστόσο, τα επαγγελματικά ταξίδια αναμένεται να αυξηθούν καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους.

Μάλιστα, το 85% των καταναλωτών εξετάζουν το ενδεχόμενο να ταξιδέψουν για επαγγελματικούς λόγους το 2021.

Εν τω μεταξύ, η τάση του συνδυασμού της εργασίας με τις διακοπές (workation) αυξάνεται συνεχώς μεταξύ των Ινδών.

Τι ενδιαφέρει τους Ινδούς κατά την κράτηση του ταξιδιού τους

  • Το 64% των ερωτηθέντων αναζητούν ευελιξία για αλλαγή ημερομηνιών πριν λάβουν συγκεκριμένες ταξιδιωτικές αποφάσεις.
  • Το 62% αναζητούν δωρεάν ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής.