Περισσότερα χρήματα είναι διατεθειμένοι οι Κινέζοι καταναλωτές να πληρώσουν όταν πρόκειται να διαμείνουν σε ξενοδοχεία, σύμφωνα με έρευνα της Morgan Stanley στα τέλη Ιανουαρίου.

Η έρευνα επισημαίνει την αυξανόμενη ζήτηση για ξενοδοχεία υψηλού επιπέδου και πολυτελείας στην Κίνα τώρα που η χώρα έχει τερματίσει τους εσωτερικούς ταξιδιωτικούς περιορισμούς.

«Οι καταναλωτές εμφανίζονται πιο πρόθυμοι να αυξήσουν τις δαπάνες για διαμονή σε ξενοδοχεία για τα ταξίδια τους έναντι πριν από την Covid, με το 20% να το αναφέρει ως το κορυφαίο κόστος ταξιδιού του σε σύγκριση με 17% το 2017 και το 2020», ανέφεραν οι αναλυτές της Morgan Stanley.

Η έκθεση υποστήριξε ότι «το 37% των καταναλωτών προτιμά ξενοδοχεία με περισσότερα αστέρια, έναντι 18% το 2020, με τους καταναλωτές υψηλότερου εισοδήματος να δείχνουν ακόμη πιο έντονη επιθυμία για διαμονή σε πολυτελή ξενοδοχεία (47% έναντι 31% το 2020).

Οι αποταμιεύσεις εκτινάχθηκαν στα ύψη

Η τάση των καταναλωτών για αποταμίευση εκτινάχθηκε σε υψηλά επίπεδα κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Οι λιανικές πωλήσεις σημείωσαν καθυστέρηση στη συνολική οικονομική ανάπτυξη στην Κίνα ενόψει της αβεβαιότητας σχετικά με το μελλοντικό εισόδημα.

  • Οι περισσότεροι καταναλωτές αναμένεται να διατηρήσουν τις συνολικές δαπάνες τους αμετάβλητες τους επόμενους έξι μήνες (70% έναντι 73% τον προηγούμενο μήνα).
  • Το 24% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι σχεδίαζε να ξοδέψουν περισσότερα για να «αναβαθμίσουν τον τρόπο ζωής τους» – μια στάση που συνήθως οδηγεί στην αγορά προϊόντων υψηλότερης ποιότητας. Αυτό είναι υψηλότερο από 20% πριν από έναν μήνα, ανέφερε η έκθεση.