
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Περισσότερα βιώσιμα ταξίδια έχουν στο μυαλό τους φέτος οι Ασιάτες τουρίστες, όπως αποκαλύπτει μελέτη της Agoda.
Η έρευνα σε 11 ασιατικές αγορές, αναδεικνύει το εξελισσόμενο τοπίο των βιώσιμων ταξιδιών στην Ασία, όπου ο αυθεντικός και σκόπιμος τουρισμός και τα ταξίδια εκτός αιχμής κερδίζουν στις προτιμήσεις.
- Η πλειονότητα των Ασιατών (68%) εξετάζει τη βιωσιμότητα στα ταξιδιωτικά σχέδια για το 2025.
- Οι τουρίστες από τις Φιλιππίνες κερδίζουν την πρώτη θέση, με το 86% να απαντά ότι η βιωσιμότητα είναι σημαντική στις ταξιδιωτικές του επιλογές.
- Οι ταξιδιώτες από την Ινδία (82%), την Ταϊβάν (80%), τη Μαλαισία (80%) και το Βιετνάμ (77%) συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα.
- Λιγότεροι από ένας στους δέκα (8%) παραβλέπουν τη βιωσιμότητα στις αποφάσεις για αποδράσεις.
- Οι τουρίστες από το Χονγκ Κονγκ και την Ιαπωνία, είπαν ότι η βιωσιμότητα δεν είναι ιδιαίτερα σημαντική στο ταξίδι (21% και 17%, αντίστοιχα).
Οι αυθεντικές εμπειρίες οδηγούν σε περισσότερες βιώσιμες επιλογές
Οι Ασιάτες ταξιδιώτες παρακινούνται όλο και περισσότερο από τη γοητεία των αυθεντικών εμπειριών και την ευκαιρία να συνεισφέρουν θετικά στις τοπικές κοινωνίες.
- Σχεδόν ένας στους τέσσερις δίνει προτεραιότητα στον αυθεντικό τουρισμό, ενώ το 22% επιθυμεί να στηρίξει τις τοπικές οικονομίες όταν ταξιδεύει.
- Οι Ινδοί ειδικότερα, καθοδηγούνται από προσωπικές αξίες και πεποιθήσεις, με το 24% να τις αναφέρει ως το κύριο κίνητρο τους για πιο βιώσιμα ταξίδια.
- Αυτή η τάση υπογραμμίζει μια ευρύτερη κίνηση προς τα ταξίδια που δεν είναι μόνο ευχάριστα αλλά και ουσιαστικά και επιδραστικά.
Η εξερεύνηση εκτός αιχμής βρίσκεται στο επίκεντρο
- Πολλοί τουρίστες στην Ασία επιδιώκουν να μετριάσουν τον αντίκτυπο τους στο περιβάλλον ταξιδεύοντας σε περιόδους εκτός αιχμής καθώς και τον συνωστισμό, μια επιλογή που έγινε από σχεδόν το ένα τέταρτο.
- Επιπλέον, το 20% επιλέγει καταλύματα με πιστοποιητικά βιωσιμότητας.
- Το 18% συσκευάζει επαναχρησιμοποιήσιμα αντικείμενα για να μειώσει τα απόβλητα.
- Οι Ιάπωνες ξεχωρίζουν ως οι πιο αφοσιωμένοι από όλους στην ήπειρο όσον αφορά τη μείωση των απορριμμάτων, με το 25% να συσκευάζει αντικείμενα επαναχρησιμοποιήσιμα όπως μπουκάλια νερού και τσάντες για ψώνια σε ένα ταξίδι.