Σύνταξη: tourismtoday.gr

Περισσότερα βιώσιμα ταξίδια έχουν στο μυαλό τους φέτος οι Ασιάτες τουρίστες, όπως αποκαλύπτει μελέτη της Agoda.
Η έρευνα σε 11 ασιατικές αγορές, αναδεικνύει το εξελισσόμενο τοπίο των βιώσιμων ταξιδιών στην Ασία, όπου ο αυθεντικός και σκόπιμος τουρισμός και τα ταξίδια εκτός αιχμής κερδίζουν στις προτιμήσεις.

  • Η πλειονότητα των Ασιατών (68%) εξετάζει τη βιωσιμότητα στα ταξιδιωτικά σχέδια για το 2025.
  • Οι τουρίστες από τις Φιλιππίνες κερδίζουν την πρώτη θέση, με το 86% να απαντά ότι η βιωσιμότητα είναι σημαντική στις ταξιδιωτικές του επιλογές.
  • Οι ταξιδιώτες από την Ινδία (82%), την Ταϊβάν (80%), τη Μαλαισία (80%) και το Βιετνάμ (77%) συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα.
  • Λιγότεροι από ένας στους δέκα (8%) παραβλέπουν τη βιωσιμότητα στις αποφάσεις για αποδράσεις.
  • Οι τουρίστες από το Χονγκ Κονγκ και την Ιαπωνία, είπαν ότι η βιωσιμότητα δεν είναι ιδιαίτερα σημαντική στο ταξίδι (21% και 17%, αντίστοιχα).

Οι αυθεντικές εμπειρίες οδηγούν σε περισσότερες βιώσιμες επιλογές

Οι Ασιάτες ταξιδιώτες παρακινούνται όλο και περισσότερο από τη γοητεία των αυθεντικών εμπειριών και την ευκαιρία να συνεισφέρουν θετικά στις τοπικές κοινωνίες.

  • Σχεδόν ένας στους τέσσερις δίνει προτεραιότητα στον αυθεντικό τουρισμό, ενώ το 22% επιθυμεί να στηρίξει τις τοπικές οικονομίες όταν ταξιδεύει.
  • Οι Ινδοί ειδικότερα, καθοδηγούνται από προσωπικές αξίες και πεποιθήσεις, με το 24% να τις αναφέρει ως το κύριο κίνητρο τους για πιο βιώσιμα ταξίδια.
  • Αυτή η τάση υπογραμμίζει μια ευρύτερη κίνηση προς τα ταξίδια που δεν είναι μόνο ευχάριστα αλλά και ουσιαστικά και επιδραστικά.

Η εξερεύνηση εκτός αιχμής βρίσκεται στο επίκεντρο

  • Πολλοί τουρίστες στην Ασία επιδιώκουν να μετριάσουν τον αντίκτυπο τους στο περιβάλλον ταξιδεύοντας σε περιόδους εκτός αιχμής καθώς και τον συνωστισμό, μια επιλογή που έγινε από σχεδόν το ένα τέταρτο.
  • Επιπλέον, το 20% επιλέγει καταλύματα με πιστοποιητικά βιωσιμότητας.
  • Το 18% συσκευάζει επαναχρησιμοποιήσιμα αντικείμενα για να μειώσει τα απόβλητα.
  • Οι Ιάπωνες ξεχωρίζουν ως οι πιο αφοσιωμένοι από όλους στην ήπειρο όσον αφορά τη μείωση των απορριμμάτων, με το 25% να συσκευάζει αντικείμενα επαναχρησιμοποιήσιμα όπως μπουκάλια νερού και τσάντες για ψώνια σε ένα ταξίδι.