Ποσοστό 97% των κατοίκων από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα σχεδιάζει να ταξιδέψει κατά τις επερχόμενες χειμερινές και ανοιξιάτικες διακοπές.

Αυτό αποκαλύπτει η τελευταία έρευνα της American Express Middle East, αποκαλύπτοντας τα αποτελέσματα της Trendex, δίνοντας μια ζωντανή εικόνα των τάσεων στα ταξίδια, τα ψώνια και την ψυχαγωγία για τις χειμερινές και επερχόμενες ανοιξιάτικες διακοπές από τα ΗΑΕ.

Ειδικότερα, καταγράφεται μεγάλη ζήτηση για πολυτέλεια και εξατομικευμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες μεταξύ της πλειοψηφίας των καταναλωτών των ΗΑΕ, με τα βιωματικά δώρα να είναι επίσης ιδιαίτερα δημοφιλή.

Τα βασικά κίνητρα για ταξίδια περιλαμβάνουν :

  • Tον ελεύθερο χρόνο (61%),
  • Tην εξερεύνηση νέων προορισμών (56%)
  • Tην επίσκεψη στην οικογένεια και τους φίλους (48%).

Που θα ξοδέψουν τα περισσότερα

Οι ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα για εξατομικευμένες εμπειρίες (78%), ιδιωτικές μεταφορές (74%) και καταλύματα πρώτης κατηγορίας/πολυτελείας (66%).

Οι εμπειρίες αναδεικνύονται ως ιδιαίτερα περιζήτητα δώρα. Ενώ τα φυσικά δώρα εξακολουθούν να είναι ελκυστικά, υπάρχει μια ισχυρή τάση προς τα βιωματικά δώρο, με το 74% των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα των ΗΑΕ να προτιμούν να λάβουν μια ζωντανή εμπειρία ή εκδήλωση ως δώρο αντί για ένα φυσικό δώρο.

Κορυφαία βιωματικά δώρα

Μεταξύ εκείνων που σχεδιάζουν να κάνουν δώρο εμπειρίες, η ψυχαγωγία (68%), τα ταξίδια (66%) και οι εμπειρίες φαγητού/ποτών (56%) βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των προτιμώμενων βιωματικών δώρων, αντανακλώντας την επιθυμία για δώρο αναμνήσεις και κοινές στιγμές.