Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι απρογραμμάτιστες περιπέτειες γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς στα ταξίδια των Αμερικανών, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η OnePoll για λογαριασμό του Motel 6.

Τα σχέδια για φέτος, αποκαλύπτουν μια αλλαγή στις ταξιδιωτικές στάσεις και συμπεριφορές.
Οι Αμερικανοί είναι πιο πρόθυμοι από ποτέ να αγκαλιάσουν αυθόρμητες περιπέτειες, να δώσουν προτεραιότητα στη συντροφικότητα στις διακοπές και να αναζητήσουν προσιτές εμπειρίες στα ταξίδια τους.

Περισσότεροι από τρεις στους πέντε (67%) παραδέχονται ότι τα αυθόρμητα ταξίδια είναι ο προτιμώμενος τρόπος για να εξερευνήσουν νέους προορισμούς. Ωστόσο ο αυθορμητισμός δεν είναι ο μόνος παράγοντας που παίζει ρόλο.

  • Το 22% βασίζει τις ταξιδιωτικές του αποφάσεις στις προσωπικές του προτιμήσεις και στη λήψη αποφάσεων της τελευταίας στιγμής.
  • Σχεδόν τα τρία τέταρτα (73%) είναι ανοιχτοί στο να επισκεφθούν προορισμούς έκπληξη.
  • Το 75% των Αμερικανών συμφωνεί ότι ο σχεδιασμός του ταξιδιού είναι εξίσου ευχάριστος με τον τελικό προορισμό.
  • Η ταξιδιωτική συντροφιά είναι επίσης απαραίτητη. Το 78% προτιμά να ταξιδεύει με άλλους και το 28% να σχεδιάζει ταξίδια με τα κατοικίδια του.

Πότε ταξιδεύουν οι Αμερικανοί

Πάνε πια οι μέρες της προσκόλλησης σε μια παραδοσιακή “ταξιδιωτική περίοδο”, καθώς το 47% των Αμερικανών είναι εξίσου πιθανό να ταξιδέψει κατά τη διάρκεια των εποχών αιχμής, εκτός εποχής ή τις καθημερινές.
Ένα αξιοσημείωτο 29% δήλωσε μάλιστα ότι προτιμά να ταξιδεύει σε πιο ήσυχες περιόδους.

Οι κυριότεροι λόγοι για προγραμματισμένα ταξίδια

  • Η επίσκεψη σε συγγενείς και φίλους (53%), το διάλειμμα από την καθημερινή ζωή (50%) και η εξερεύνηση νέων πόλεων (35%) προσδιορίστηκαν ως οι κυριότεροι λόγοι για προγραμματισμένα ταξίδια.
  • Η πλειονότητα αυτών των ταξιδιών δεν είναι απλώς γρήγορες αποδράσεις, με το 70% να σχεδιάζει να ταξιδέψει περισσότερο από τρεις ώρες από τη γενέτειρα του.

Αλλαγές στις ταξιδιωτικές εμπειρίες

Οι ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να αλλάξουν τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες φέτος, με το 44% να το επιδιώκει.

  • Η πλειονότητα (57%) σχεδιάζει να επισκεφθεί νέους προορισμούς.
  • Το 34% σκοπεύει να εξερευνήσει πολλές τοποθεσίες σε ένα μόνο ταξίδι.
  • Το 32% κάνει διακοπές μεγαλύτερης διάρκειας από ό,τι στο παρελθόν.

Νέες στρατηγικές εξοικονόμησης πόρων

Για να επιτύχουν τους ταξιδιωτικούς τους στόχους, οι Αμερικανοί υιοθετούν στρατηγικές εξοικονόμησης πόρων, όπως:

  • Ταξιδεύουν σε περιόδους εκτός αιχμής (33%).
  • Έχουν μαζί τους τα δικά τους σνακ (32%) για να αποφύγουν επιπλέον έξοδα στο δρόμο.
  • Η φιλική προς τον προϋπολογισμό διαμονή αποτελεί επίσης προτεραιότητα για το 30%.
  • Το 24% επιλέγει να αποφύγει τα τουριστικά hotspots και να γνωρίσει την τοπική κουλτούρα.
  • Σχεδόν οι μισοί (49%) ταξιδιώτες φέτος σκοπεύουν να μείνουν σε ξενοδοχεία ή μοτέλ.
  • Το 66% δηλώνει ότι τα προγράμματα ανταμοιβών είναι ζωτικής σημασίας κατά την κράτηση καταλύματος.
  • Εξοικονομώντας χρήματα από τη διαμονή, το 43% σκοπεύει να σπαταλήσει χρήματα σε εμπειρίες όπως ξεναγήσεις και φαγητό.