Την ανάγκη για πιο αυθεντικό και ποικίλο ταξιδιωτικό περιεχόμενο εξέφρασαν οι συμμετέχοντες σε έρευνα της Kimpton Hotels & Restaurants σχετικά με το συναίσθημά τους ως προς το περιεχόμενο των social media των ταξιδιωτικών επωνυμιών.

Η Kimpton ρώτησε πάνω από 4.000 άτομα από την Αυστραλία, την Ιαπωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Η.Π.Α.

“Στο Kimpton είμαστε υπερήφανοι που είμαστε διαφορετικού τύπου ξενοδοχείο. Οι ιδρυτικές μας αρχές έχουν τις ρίζες μας στην ανθρώπινη σύνδεση και στην παροχή μιας εμπειρίας “Stay Human”.

Θέλουμε οι επισκέπτες και οι υπάλληλοί μας να είναι άνετοι επειδή είναι ο πιο αυθεντικός εαυτός τους , ανεξάρτητα από το όνομά τους, το χρώμα του δέρματος ή τον σωματότυπο», δήλωσε η Kathleen Reidenbach, Chief Commercial Officer της Kimpton.

“Ωστόσο, γνωρίζουμε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το περιεχόμενο μάρκετινγκ στον ταξιδιωτικό κλάδο δεν αντικατοπτρίζουν πάντα τους ανθρώπους και τις εμπειρίες που αποτελούν πραγματικά την παγκόσμια κοινότητά μας.

Συνολικά, η έρευνα διαπίστωσε μια μεγάλη απόκλιση μεταξύ του ταξιδιωτικού περιεχομένου που υπάρχει αυτή τη στιγμή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και των πραγματικών επιθυμιών των καταναλωτών.

Οι συμμετέχοντες στην έρευνα ανέφεραν ότι η πίεση να είναι «άξιοι για τα social media» επηρεάζει αρνητικά τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες.

Τα σχόλια των καταναλωτών από την έρευνα υποδηλώνουν περαιτέρω την επιθυμία για περισσότερο περιεκτικό περιεχόμενο στα κοινωνικά μέσα από ταξιδιωτικές επωνυμίες που είναι κατάλληλο για όλα τα προσωπικά στυλ ταξιδιού και αντικατοπτρίζει όλους τους τύπους ατόμων.

Τα βασικά παγκόσμια και περιφερειακά ευρήματα της Kimpton από την έρευνά της περιλαμβάνουν:

  • Το 85% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι το περιεχόμενο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης των επωνυμιών του ταξιδιωτικού κλάδου θα πρέπει να περιλαμβάνει περισσότερα από όλα τα είδη ταξιδιωτών.
  • Το 84% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι οι ταξιδιωτικές επωνυμίες θα μπορούσαν να κάνουν περισσότερα για να υποστηρίξουν ένα διαφορετικό σύνολο ταξιδιωτικών δημιουργών.
  • Το 76% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι οι πιο ρεαλιστικές απεικονίσεις ταξιδιών από δημιουργούς περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα ήταν πιο πολύτιμες από το υπάρχον ταξιδιωτικό περιεχόμενο.
  • Όταν πρόκειται για δημογραφικούς παράγοντες όπως το φύλο, η φυλή, η αναπηρία, η ηλικία και το μέγεθος σώματος, περισσότερο από το ένα τρίτο των ερωτηθέντων στην έρευνα πιστεύουν ότι δεν εκπροσωπούνται καλά ή δεν είναι σίγουροι εάν εκπροσωπούνται καλά στο περιεχόμενο που βλέπουν από τα ταξίδια δημιουργοί (34%).
  • Σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες στην έρευνα έχουν κάποια αρνητικά συναισθήματα για το τρέχον περιεχόμενο της ταξιδιωτικής βιομηχανίας που εμφανίζεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (46%).
  • Το ένα τρίτο των ερωτηθέντων (33%) πιστεύει ότι το ταξιδιωτικό του στυλ ή οι προσωπικές του ανάγκες δεν καλύπτονται ή ενδέχεται να μην ικανοποιούνται από προσφορές από ταξιδιωτικές επωνυμίες.
  • Το 21% δεν είναι σίγουρο ότι το ταξιδιωτικό περιεχόμενο από δημιουργούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περιλαμβάνει διαφορετικά ταξίδια στυλ.