Με ένα μήνυμά του στην ιστοσελίδα της TUI, ο διευθύνων σύμβουλος του γερμανικού tour operator, Φριτς Γιούσεν, απολογείται για τις καθυστερήσεις που παρατηρήθηκαν στην επιστροφή χρημάτων εξαιτίας των ακυρώσεων λόγω του κορωνοϊού.

Ο επικεφαλής της TUI ζήτησε συγγνώμη από τα ταξιδιωτικά γραφεία με τα οποία συνεργάζεται ο γερμανικός κολοσσός και από τους πελάτες του Μάλιστα, τόνισε ότι «αντί να δημιουργήσουν “αξέχαστες στιγμές διακοπών για τους πελάτες μας”, οι συνάδελφοι στα ταξιδιωτικά γραφεία και τα κέντρα εξυπηρέτησης θα έπρεπε να ακυρώσουν εκατομμύρια κρατήσεις και να επιστρέψουν χρηματικά ποσά».

“Οι επιστροφές χρημάτων συχνά παρουσίασαν μεγαλύτερες καθυστερήσεις από ό,τι θα θέλαμε», τόνισε χαρακτηριστικά ο Φριτς Γιούσεν, επισημαίνοντας ότι πριν από την επέλαση του κορωνοϊού, κανείς δεν θα μπορούσε να φανταστεί την ακύρωση τόσων πολλών ταξιδίων ταυτόχρονα.

«Λυπάμαι πολύ για τις μεγάλες απαιτήσεις που είχαμε από τους πελάτες και τους συνεργάτες μας σε επίπεδο υπομονής και ευελιξίας. Δεν μπορούσαμε πάντα να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες των ταξιδιωτών και δεν ήμασταν πάντα διαθέσιμοι άμεσα και εύκολα», παραδέχτηκε ο επικεφαλής της TUI.