Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι ταξιδιώτες ερευνούν περισσότερο και σχεδιάζουν ταξίδια «κάντο μόνος σου» (DIY) το 2022, αποκαλύπτει μελέτη του Expedia Group σε οκτώ διεθνείς αγορές.

Καθώς οι ταξιδιώτες συνεχίζουν να έρχονται αντιμέτωποι με το απρόβλεπτο κλίμα μιας συνεχιζόμενης πανδημίας και του μεταβαλλόμενου ταξιδιωτικού τοπίου, προσαρμόζουν τις ταξιδιωτικές τους συνήθειες.

Σε πολλά μέρη του κόσμου, οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού και η μειωμένη ζήτηση οδήγησαν σε πιο περιορισμένο ωράριο ή ακόμα και κλείσιμο σε πολλά δημοφιλή αξιοθέατα.

Για να αποφύγουν την έκπληξη κατά την άφιξη τους, πολλοί ταξιδιώτες ερευνούν προορισμούς εκ των προτέρων ή επιλέγουν μια προσέγγιση DIY, στην οποία σχεδιάζουν τις δικές τους δραστηριότητες.

  • 58% δήλωσε ότι θα ερευνήσει εκ των προτέρων.
  • 46% ενδιαφέρεται για διακοπές πιο DIY.

Για να βοηθήσουν τους ταξιδιώτες, οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ προορισμού και οι πάροχοι δραστηριοτήτων θα πρέπει να κοινοποιούν τυχόν συγκεκριμένους περιορισμούς ή κλεισίματα, ώστε οι τουρίστες να μπορούν να προγραμματίσουν ανάλογα.

Ανησυχίες για τον COVID-19

Ο COVID-19 εξακολουθεί να είναι στο επίκεντρο, πράγμα που σημαίνει ότι οι ταξιδιώτες εξακολουθούν να τον συνυπολογίζουν στην έρευνα τους.

  • 62% θα προσαρμόσει τις συνήθειες του ακολουθώντας τις τοπικές οδηγίες για τον COVID-19.
  • 54% θα σχεδιάσει ταξίδι, επιλέγοντας μόνο προορισμούς με πρωτόκολλα ασφαλείας COVID-19.

Σε απάντηση, οι ταξιδιωτικές μάρκες θα πρέπει να είναι έτοιμες να προσφέρουν ευελιξία και διαβεβαιώσεις ότι συνεχίζουν να παίρνουν σοβαρά τον COVID-19.

Ένα εξαιρετικό παράδειγμα αυτού θα ήταν οι ξεναγήσεις με αυτοκαθοδήγηση, οι οποίες επιτρέπουν στους επισκέπτες να βιώσουν προορισμούς με το δικό τους επίπεδο άνεσης και ρυθμό.

Όσον αφορά τις απαιτήσεις για εμβόλια, το 54% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η ύπαρξη απαίτησης εμβολίου θα έκανε καλύτερα τα ταξίδια για ανθρώπους σαν τους ίδιους.

Από την άλλη πλευρά, μόνο το ένα τέταρτο λέει ότι θα χειροτέρευε τα ταξίδια.

Κίνητρα που προσελκύουν πιθανούς ταξιδιώτες

Σχεδόν σε όλες τις αγορές, οι εκπτώσεις και οι ευέλικτες επιλογές ναύλων είναι οι πιο δημοφιλείς προσφορές στα αεροπορικά ταξίδια.

  • Για το 84% οι εκπτώσεις έχουν σημασία.
  • Για το 83% έχουν σημασία οι ευέλικτοι ναύλοι.

Αυτές οι δύο προσφορές ευνοήθηκαν περισσότερο από τα αναβαθμισμένα καθίσματα και την πρόσβαση στο σαλόνι του αεροδρομίου. Προσφορές ελκυστικές για επαγγελματίες και ταξιδιώτες αναψυχής.

Οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να είναι έτοιμες να προσφέρουν αυτά τα κίνητρα για να προσελκύσουν ταξιδιώτες.

Προσφορές ξενοδοχείων

Όσον αφορά στις προσφορές ξενοδοχείων, οι ταξιδιώτες έδειξαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για εκπτώσεις για έγκαιρη κράτηση ή για κράτηση διαμονής ως μέρος ενός πακέτου.

Ταυτόχρονα, πολλοί διατήρησαν πόντους επιβράβευσης που έμειναν αχρησιμοποίητοι από την πρώτη φάση της πανδημίας. Και τώρα σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν αυτούς τους πόντους για διαμονή σε ξενοδοχεία το επόμενο έτος.