Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι Ινδοί τουρίστες πλέον αναζητούν εμπειρίες σε ταξίδια. Θέλουν να ανακαλύψουν νέα μέρη έχοντας παράλληλα και συνείδηση ​​του περιβάλλοντος, σύμφωνα με την Booking.com.

  • Τα ταξίδια εμπνέουν το 75% των Ινδών να είναι πιο βιώσιμοι στην καθημερινή τους ζωή.
  • Το 93% θα διασφαλίσει ότι οι επόμενες αποδράσεις του θα είναι περιβαλλοντικά συνειδητές.

Εξισορρόπηση του ταξιδιού με την περιβαλλοντική ευθύνη

Η επιθυμία για βιώσιμα ταξίδια είναι εμφανής στους Ινδούς τουρίστες, καθώς για το 76% είναι σημαντικές οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις του ταξιδιού.

Ταυτόχρονα, έχουν επίσης επίγνωση ότι το ταξίδι τους έχει ευρύτερο αντίκτυπο στο περιβάλλον καθώς και στους προορισμούς που επισκέπτονται. Αναγνωρίζουν τον αντίκτυπο του ταξιδιού τους σε:

  • Φυσικό περιβάλλον (73%).
  • Τοπικές οικονομίες (62%).
  • Κοινότητες (50%).

Οι τουρίστες από την Ινδία αναζητούν επίσης προορισμούς με βάση την επιθυμία τους να υποστηρίξουν τις τοπικές επιχειρήσεις, να αγκαλιάσουν διαφορετικούς πολιτισμούς, να τους παρέχουν ευκαιρίες για περπάτημα, χρήση ποδηλάτων ή μέσων μαζικής μεταφοράς για ταξίδια.

 

Βιώσιμες εμπειρίες και αξία στις αποδράσεις

Οι Ινδοί που υιοθετούν πιο προσεκτικές ταξιδιωτικές επιλογές αισθάνονται ότι πιο βιώσιμες εμπειρίες προσθέτουν αξία στις αποδράσεις τους.

Πιστεύουν επίσης ότι η δυνατότητα αντιμετώπισης των περιβαλλοντικών επιπτώσεων του ταξιδιού/τουρισμού προέρχεται από:

  • Ταξιδιωτικές υπηρεσίες όπως αεροπορικές εταιρείες και ξενοδοχεία (42%).
  • Ταξιδιώτες ( 41%).
  • Ιστότοπους και εφαρμογές (38%).

Αυτό λειτουργεί υποστηρίζοντας τους ταξιδιώτες στην εξισορρόπηση της περιπέτειας  εξερεύνησης, ενώ παράλληλα κάνουν υπεύθυνες επιλογές.

  • Το 74% των Ινδών ταξιδιωτών αναγνωρίζει ότι είναι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού του όταν ταξιδεύει πιο βιώσιμα και κατά συνέπεια αισθάνεται θετικά.
  • Το 95% επιλέγει περιηγήσεις ή δραστηριότητες για αυθεντικές, τοπικές και πολιτιστικές εμπειρίες. Τέτοιες τοπικές και πολιτιστικές εμπειρίες συμβάλλουν στην ενίσχυση των συνδέσεων και στην προώθηση πολιτιστικών ανταλλαγών.
  • Το 94% αγόρασε σε μικρά και ανεξάρτητα καταστήματα στον προορισμό, υποστηρίζοντας επιχειρηματίες μικρής κλίμακας.
  • Το 93% σχεδίασε τα ταξίδια του για περπάτημα, ποδήλατο ή μετακινήσεις με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, για να βυθιστεί πλήρως στην τοπική εμπειρία.
  • Το 72% αισθάνθηκε την προστιθέμενη αξία της φύσης στην διάρκεια διαμονής σε καταλύματα με βιώσιμες πρακτικές.

«Σήμερα για τους Ινδούς ταξιδιώτες, οι βιώσιμες πρακτικές όχι μόνο ενισχύουν την ταξιδιωτική τους εμπειρία αλλά τους εμπνέουν επίσης να υιοθετήσουν παρόμοιες συνήθειες στην καθημερινή τους ζωή, δήλωσε ο Santosh Kumar, επικεφαλής της Booking.com σε Ινδία, Σρι Λάνκα, Μαλδίβες και Ινδονησία.

Υπάρχει η επιθυμία να έχει θετικό αντίκτυπο, με τους ταξιδιώτες να είναι πιο προσεκτικοί στην εξερεύνηση δραστηριοτήτων που καθοδηγούνται από τη βιωσιμότητα, είτε πρόκειται για πολιτιστικές εμπειρίες είτε για εξερεύνηση τοπικών αγορών».