Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι Βρετανοί προγραμματίζουν τις διακοπές τους (ένας στους πέντε) γύρω από το φαγητό, σύμφωνα με έρευνα της Jet2holidays.

  • Το 19% ονομάζει την γαστρονομία ως τον κύριο λόγο για την επιλογή ενός προορισμού διακοπών.
  • Το 25% επιστρέφει στο ίδιο μέρος εξαιτίας του φαγητού.
  • Σχεδόν τέσσερις στους 10 (37%) ερευνούν εστιατόρια και γαστρονομικές εμπειρίες στον προορισμό.
  • Το 17% ετοιμάζει μία λίστα με τα πιάτα που θέλει να δοκιμάσει.

Στις ταξιδιωτικές εμπνεύσεις η χαλάρωση, οι πολιτιστικές εμπειρίες, οι παραλίες και ο καιρός, είναι οι άλλοι κύριοι παράγοντες.

Κατά την κράτηση ταξιδιού μακριά στο εξωτερικό οι τουρίστες από το Ηνωμένο Βασίλειο λαμβάνουν υπόψιν τις δραστηριότητες που προσφέρονται, καθώς και τις εμπειρίες ευεξίας.

Πώς επιλέγουν προορισμό

  • Το ένα τρίτο εμπνέεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Το 62% θεωρεί σημαντικές τις συστάσεις από την οικογένεια ή τους φίλους.
  • Το 47% δίνει βάρος στο κόστος και τον προϋπολογισμό του.
  • Το 29% επηρεάζεται από τον καιρό ή το κλίμα.
  • Το 25% εξετάζει την ποιότητα της διαμονής.

Ο μέσος παραθεριστής από το Ηνωμένο Βασίλειο ξοδεύει έξι ώρες σε έρευνα πριν κάνει μια κράτηση και συνήθως προγραμματίζει πέντε μήνες νωρίτερα.