Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η κατανόηση των περιορισμών του Covid-19 και η προετοιμασία των απαιτούμενων εγγράφων συνεχίζουν να είναι τα κύρια σημεία άγχους πριν από το ταξίδι για τους επαγγελματίες ταξιδιώτες, παρά τη χαλάρωση αυτών των κανόνων σε πολλές χώρες.

Παγκόσμια έρευνα από την BCD Travel σε 875 εταιρικούς ταξιδιώτες αποκάλυψε ότι το άγχος πριν από το ταξίδι προκαλείται κυρίως από περίπλοκες διαδικασίες και ξαφνικές αλλαγές και όχι από τη διαδικασία κράτησης.

Οι καθυστερήσεις και οι ακυρώσεις πτήσεων είναι η νούμερο ένα αιτία άγχους για τους ταξιδιώτες ενώ βρίσκονταν στο δρόμο, παράλληλα με την ανάγκη να ταξιδέψουν σε οικονομικές καμπίνες σε πτήσεις μεγάλων αποστάσεων.

Οι ταξιδιώτες είπαν ότι οι μεγαλύτεροι παράγοντες άγχους μετά το ταξίδι ήταν η κάλυψη των εργασιών γραφείου και των οικογενειακών καθηκόντων, καθώς και η προετοιμασία αναφοράς εξόδων.

Σύμφωνα με την BCD Travel οι οργανισμοί θα μπορούσαν να βελτιώσουν την υποστήριξη ευημερίας για τους ταξιδιώτες διασφαλίζοντας ότι οι πολιτικές τους επιτρέπουν επιλογές όπως η κράτηση απευθείας πτήσεων, η επιλογή θέσεων, η πρόσβαση σε προγράμματα ασφαλείας γρήγορης διαδρομής και business class για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.

  • Το 51% των εργαζομένων ένιωσε ότι η εταιρεία τους παρέχει υποστήριξη ευημερίας στα ταξίδια.
  • Το 89% είπε ότι η ευημερία των εργαζομένων ήταν επί του παρόντος προτεραιότητα τους.

Όπως επισημαίνει ο Mike Janssen, παγκόσμιος γενικός διευθυντής και διευθύνων σύμβουλος εμπορίου της BCD Travel «καθώς οι εργαζόμενοι επιστρέφουν στα ταξίδια, οι εταιρείες θα πρέπει να γνωρίζουν τους βασικούς παράγοντες άγχους για τους επαγγελματίες ταξιδιώτες.

Αυτές, προέρχονται από διακοπές που σχετίζονται με συνεχιζόμενες αβεβαιότητες της πανδημίας, ταξιδιωτικούς περιορισμούς και γεωπολιτικά γεγονότα».