Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζητά από την Google μεγαλύτερη διαφάνεια στις online τιμές για πτήσεις και ξενοδοχεία.
Η Google έχει στη διάθεση της δύο μήνες για να κοινοποιήσει τις αλλαγές στη ρυθμιστική αρχή.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζητά από την Google να συμμορφωθεί με τη νομοθεσία της ΕΕ.
Όπως υπογραμμίζει «οι καταναλωτές πρέπει να γνωρίζουν πώς κατατάσσονται τα αποτελέσματα της αναζήτησης τους. Και εάν οι πληρωμές ενδέχεται να επηρεάσουν την κατάταξη».

Σε ανακοίνωση της, αναφέρει ότι οι τιμές σε πτήσεις και ξενοδοχεία που παρουσιάζονται στην Google πρέπει να είναι «οριστικές. Και να περιλαμβάνουν τέλη ή φόρους που μπορούν εύλογα να υπολογιστούν εκ των προτέρων».

«Οι καταναλωτές της ΕΕ δεν μπορούν να παραπλανώνται όταν χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης για να προγραμματίσουν τις διακοπές τους, λέει ο Επίτροπος Δικαιοσύνης της ΕΕ Ντιντιέ Ρέιντερς.

Πρέπει να δώσουμε τη δυνατότητα στους καταναλωτές να κάνουν τις επιλογές τους με βάση διαφανείς και αμερόληπτες πληροφορίες».

Εάν οι αλλαγές από την Google δεν προχωρήσουν αρκετά, θα πραγματοποιηθεί «διάλογος παρακολούθησης». Και τα κράτη της ΕΕ μπορούν τελικά να αποφασίσουν να επιβάλουν κυρώσεις.

Πώς αντέδρασε η Google

Η Google δήλωσε πως χαιρετίζει τον διάλογο. Προσθέτοντας ότι «συνεργαζόμαστε στενά με τις υπηρεσίες προστασίας των καταναλωτών και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Με στόχο να δούμε πώς μπορούμε να κάνουμε βελτιώσεις που θα είναι καλές για τους χρήστες μας και θα παρέχουν ακόμη μεγαλύτερη διαφάνεια».

Η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως έχει από καιρό αντιμετωπίσει έλεγχο από αντιμονοπωλιακές αρχές και ομάδες καταναλωτών σε όλο τον κόσμο.

Στο στόχαστρο είναι οι επιχειρηματικές της πρακτικές, για τις οποίες σε ορισμένες περιπτώσεις έχει καταβάλει τεράστια πρόστιμα.