Η πανδημία έχει αλλάξει τον τρόπο σκέψεις των ταξιδιωτών. Τα εμβόλια δημιουργούν έντονη αισιοδοξία στους ταξιδιώτες και ως εκ τούτου οι Αμερικανοί αναλώνονται στον ταξιδιωτικό σχεδιασμό των επόμενων διακοπών τους.

Ποιες όμως πληροφορίες θα ήθελαν να ξέρουν για τον προορισμό που θα επισκεφθούν;

Απάντηση στο ερώτημα αυτό δίνουν τα αποτελέσματα από την πρόσφατη έρευνα της Longwoods International.

Οι κορυφαίες πληροφορίες και το περιεχόμενο που θα ήθελαν να γνωρίζουν οι Αμερικανοί ταξιδιώτες στους προορισμούς που θα ταξιδέψουν είναι :

  • Οι επιλογές delivery (47%).
  • Προσφορές για ταξίδια, φαγητό και ψυχαγωγία (46%)
  • τους τρόπους υποστήριξης τοπικών επιχειρήσεων / οργανισμών και του προσωπικού τους που επηρεάζονται από το COVID-19 (36%).
  • Διαδικτυακές εικονικές περιηγήσεις σε μουσεία, γκαλερί τέχνης και άλλα αξιοθέατα των επισκεπτών (22%).
  • Το 21% ενδιαφερόταν για βίντεο ταξιδιωτικών προορισμών.
  • Ποσοστό 20% θα ήθελαν να δουν ζωντανές μεταδόσεις παραστάσεων από ντόπιους μουσικούς, καλλιτέχνες ή θεατρικές ομάδες και να μοιραστούν ταξιδιωτικές εμπειρίες ή ιδέες με άλλους στο διαδίκτυο.