Τα δύο τρίτα των ταξιδιωτών Gen Z σχεδιάζουn «ταξίδια εκδίκησης» για να αναπληρώσουν όσα στερήθηκαν εν μέσω της κρίσης Covid-19.
Αυτό αναφέρει η Expedia Group, ορίζοντας ως Gen Z όσους γεννήθηκαν μεταξύ 1997 και 2012.
Για να προγραμματίσουν τα ταξίδια τους, η Expedia Group διαπιστώνει ότι οι καταναλωτές της Gen Z στρέφονται σε διαδικτυακές ταξιδιωτικές πηγές.
Συγκεκριμένα σε διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία σε ποσοστό 31% περισσότερο από ό, τι πριν από την πανδημία.
Ομοίως, η έκθεση Phocuswright Research Gen Z Travellers
αποκάλυψε ότι όταν πρόκειται για προγραμματισμό ταξιδιών στο διαδίκτυο, οι ταξιδιώτες Gen Z προτιμούν τους OTA’s.
Περισσότεροι ταξιδιώτες Gen Z έκαναν κράτηση αεροπορικού, ξενοδοχείου και αυτοκινήτου μέσω OTA από οποιοδήποτε άλλο διαδικτυακό κανάλι.
Στην πραγματικότητα, περισσότεροι από ένας στους τρεις ταξιδιώτες Gen Z έκλεισαν ένα δυναμικό πακέτο το 2020, το υψηλότερο περιστατικό από οποιαδήποτε γενιά.
Η Phocuswright διαπίστωσε ότι οι ταξιδιώτες Gen Z είναι πιο ανοιχτοί σε κρατήσεις μέσω Google ή συνδρομές ταξιδιού.
Σχεδόν ένας στους 10 ταξιδιώτες Gen Z έκανε κράτηση για δωμάτιο ξενοδοχείου το 2020 μέσω της Google.
Το μέλλον των Gen Z ταξιδιωτών
Οι ταξιδιώτες Gen Z έχουν ξεχωριστές ταξιδιωτικές προτεραιότητες και προτιμήσεις.
Σύμφωνα με την Expedia Group, θέματα όπως η ποικιλομορφία και η βιωσιμότητα, αποτελούν όλο και περισσότερο σημαντικό μέρος της ταξιδιωτικής συνομιλίας με τους νεότερους καταναλωτές.
Τρεις στους τέσσερις Gen Z Αμερικανούς αναζητούν την εταιρεία στην οποία κάνουν κράτηση για να εκτιμήσουν τη διαφορετικότητα και την ένταξη.