Οι Βρετανοί στις διακοπές τους (πάνω από το ένα τρίτο) προτιμούν να είναι απασχολημένοι με δραστηριότητες αντί να κάθονται και να μην κάνουν τίποτα.
Αυτό αποκαλύπτει μελέτη από το Neilson Beach Clubs με βάση δεδομένα πελατών από κρατήσεις το καλοκαίρι του 2023.

  • Το 52% επιλέγει solo ταξίδια προκειμένου να κάνει ό,τι θέλει (57%) και να γνωρίσει νέους ανθρώπους (28%).
  • Το 36% προτιμά διακοπές με δράση, κάτι που τους βοηθά να αισθάνονται πιο χαλαροί από το να κάνουν ηλιοθεραπεία (35%).

Διακοπές γεμάτες δραστηριότητες

Μερικά από τα πιο δημοφιλή χόμπι που επιλέγουν οι τουρίστες είναι το ποδήλατο, η γιόγκα ή το paddleboarding, θαλάσσια σπορ όπως το σκι, το wake-surfing, wakeboarding καθώς και πιο extreme σπορ, όπως η ορεινή ποδηλασία.

Ως εκ τούτου, μερικές από τις κορυφαίες προβλεπόμενες ταξιδιωτικές τάσεις για το 2024 περιλαμβάνουν «αθλητισμό», με αρκετούς να επιλέγουν μία απόδραση για να μάθουν ένα νέο άθλημα (sportcation), μία κατηγορία που αναμένεται να δει μια άνθηση φέτος.

Επτά στους δέκα ταξιδιώτες επέστρεψαν για άλλες διακοπές το επόμενο έτος,  δημιουργώντας την τάση “repeat retreats”, κατά την οποία οι παραθεριστές κλείνουν το επόμενο ταξίδι τους στο ίδιο μέρος.

Hot τάση το picklecore

Μια άλλη κορυφαία τάση που επιλέχθηκε είναι το “picklecore”, το οποίο αντανακλά την αύξηση του ενδιαφέροντος για το άθλημα Pickleball. Πρόκειται για ένα μείγμα τένις, πινγκ-πονγκ και μπάντμιντον, που παίζεται με κοντά ρόπαλα πάνω από ένα δίχτυ και χρησιμοποιώντας μια διάτρητη πλαστική μπάλα.

Πάνω από το ένα τρίτο θα ενδιαφερόταν να το παίξει στα ταξίδια του, ενώ το 42% θα ήθελε γενικά να μάθει ένα νέο άθλημα στις διακοπές, καθώς το 72% πιστεύει ότι θα ήταν διασκεδαστικό.

Ταξίδια με τους γονείς

Προέκυψε επίσης ότι λίγο περισσότερο από τους μισούς (54 τοις εκατό) θα πήγαιναν στο εξωτερικό με τους γονείς τους το 2024 – αλλά μόνο εάν οι μαμάδες και οι μπαμπάδες ήταν πρόθυμοι να πάρουν ολόκληρο τον λογαριασμό.

Άλλοι θα έφευγαν μαζί με τους δικούς τους για να δημιουργήσουν αναμνήσεις για μια ζωή (57%) ή απλώς για να περάσουν ποιοτικό χρόνο μαζί τους (73%).

Περίπου τα δύο τρίτα (65%), ωστόσο, δήλωσαν ότι είναι σημαντικό για αυτούς κάθε προορισμός διακοπών να έχει δραστηριότητες που ταιριάζουν στα ενδιαφέροντα κάθε γενιά, αν πάνε οικογενειακό ταξίδι.