“Ο χρόνος είναι χρήμα”. Αυτό δηλώνουν οι επαγγελματίες ταξιδιώτες σε έρευνα του Business Traveller & Travel Policy, στην οποία αποκαλύπτεται τι θα πλήρωναν από την τσέπη τους για τις πρόσθετες ανέσεις τους, για να κερδίσουν χρόνο και για να έχουν τον έλεγχο των εμπειριών στο ταξίδι.

Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν από την τσέπη τους για αναβαθμίσεις του ξενοδοχείου, ταχύτερη πρόσβαση στο Wi-Fi στο ξενοδοχείο και για αναβαθμίσεις των αεροπορικών θέσεων.

  • Το 70% δηλώνει πρόθυμο να δώσει τα προσωπικά τους δεδομένα για εξατομικευμένες διαφημίσεις που σχετίζονται με την κράτηση των ταξιδιών της επιχείρησης στο διαδίκτυο.
  • Το 48% δίνει προτεραιότητα σε παράγοντες όπως οι χρόνοι αναχώρησης και άφιξης πτήσεων, καθώς και απευθείας πτήσεις.
  • Το 12% δήλωσε ότι η εξοικονόμηση κόστους της εταιρείας και η διατήρηση μιας ισορροπίας εργασίας / προσωπικής ζωής έχουν σημασία κατά την κράτηση πτήσεων.