Οι ταξιδιώτες μπορεί να ανυπομονούν να ετοιμάσουν βαλίτσες για να αποδράσουν, αλλά θέλουν και εγγυήσεις.

Πριν ξεκινήσουν για οπουδήποτε θα ελέγξουν τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας του καταλύματος. Και όσο πιο αυστηρά είναι αυτά τα μέτρα, τόσο μεγαλώνει η πιθανότητα να κάνουν κράτηση.

Αυτό αποκαλύπτει η παγκόσμια έρευνα της ψηφιακής ταξιδιωτικής πλατφόρμας Agoda, το «Daily Room Disinfection» και το «Daily Disinfection».

Για τους ταξιδιώτες τα μέτρα υγιεινής είναι ότι πιο σημαντικό αναμένουν να εφαρμόσουν ξενοδοχεία και καταλύματα.

Τι περιμένουν να εφαρμόσουν τα ξενοδοχεία

  • Παροχή προτύπων από λίστες υγιεινής.
  • Παροχή προσωπικού κιτ υγιεινής στα δωμάτια (μάσκες, γάντια κ.λπ.).
  • Πιστοποίηση υγιεινής από την κυβέρνηση.

Το HygienePlus της Agoda

Η Agoda με την υπηρεσία HygienePlus, δίνει στους ταξιδιώτες μια νέα δυνατότητα επαλήθευσης των μέτρων υγιεινής που έχουν λάβει οι πάροχοι καταλυμάτων στην πλατφόρμα ταξιδιών της.

Η λειτουργία του βασίζεται σε μια εκτενή λίστα ελέγχου σύμφωνα με τα διεθνή υγειονομικά πρότυπα στα ξενοδοχεία. Σε αυτά περιλαμβάνονται:

  • Εκπαίδευση προσωπικού σε πρωτόκολλα ασφάλειας.
  • Check-in / out χωρίς επαφή.
  • Έλεγχοι θερμοκρασίας για το προσωπικό και τους επισκέπτες.
  • Προσωπικό με μάσκες.
  • Προστατευτικές οθόνες σε κοινόχρηστους χώρους.
  • Καθημερινή απολύμανση σε επίπεδο ιδιοκτησίας και δωματίου.
  • Παροχή μάσκας σε επισκέπτες.
  • Εξοπλισμός αποστείρωσης για τους επισκέπτες.
  • Ασφαλή εγκατάσταση φαγητού.
  • Πινακίδες για την εξασφάλιση φυσικής απόστασης.

Η έρευνα της Agoda διαπίστωσε ότι τα μέτρα της HygienePlus, αποτελούν προτεραιότητα για τους Ασιάτες ταξιδιώτες καθώς και για ταξιδιώτες ηλικίας 18 έως 24 ετών, παγκοσμίως.