Τις πιθανές τάσεις για την ανάκαμψη του ξενοδοχειακού κλάδου της Κίνας παρουσίασε η κινεζική εταιρεία social media Alarice.
Pre-sale ταξιδιωτικά πακέτα
Η τουριστική βιομηχανία της Κίνας αγκαλιάζει προϊόντα προπώλησης με εγγυήσεις επιστροφής χρημάτων.
Το τμήμα ταξιδιών της μεγαλύτερης πλατφόρμας ομαδικών ταξιδιωτικών πακέτων της Κίνας, το Meituan-Dianping, συνεργάστηκε με 20.000 ξενοδοχεία και περισσότερους από 3.200 ταξιδιωτικούς προορισμούς. Το αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία πακέτων “No-Worry Living”.
Τέτοιες συμφωνίες ενθαρρύνουν τους προμηθευτές ταξιδιών να είναι διαφανείς όσον αφορά στα μέτρα υγιεινής που έχουν υιοθετηθεί. Παράλληλα προσφέρουν οικονομική ασφάλεια στους Κινέζους ταξιδιώτες.
Live streaming και εικονική πραγματικότητα
O εκτελεστικός πρόεδρος της Ctrip, Liang Jianzhang, βγήκε ζωντανά από το εσωτερικό του Atlantis Hotel στη Sanya της επαρχίας Hainan.
Με φόντο τα ψάρια, το υποβρύχιο δωμάτιο του ξενοδοχείου του είναι ένα από τα πιο ακριβά της Κίνας.
Μέσα σε μια ώρα η Ctrip είχε πουλήσει 10 εκατ. ταξιδιωτικά προϊόντα. Η πρωτοβουλία επιτεύχθηκε σε συνεργασία με την πλατφόρμα βίντεο μικρού μήκους Douyin, η οποία υποστήριξε επίσης παρόμοιες προσπάθειες από πολιτιστικούς προορισμούς όπως η Απαγορευμένη Πόλη του Πεκίνου και το Μουσείο Zhejiang του Hangzhou.
Οι συνήθειες κράτησης των Κινέζων ταξιδιωτών μπορεί να αλλάζουν. Ωστόσο όταν πρόκειται να ταξιδέψουν στον κόσμο, η τάση της Ντάκα (打卡), όπου οι άνθρωποι ανακοινώνουν την παρουσία τους σε δημοφιλείς προορισμούς με δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι σημαντική
Η υγιεινή πρώτη προτεραιότητα
Για το άμεσο μέλλον, η υγεία και η ασφάλεια θα είναι η πρώτη προτεραιότητα για τους Κινέζους ταξιδιώτες. Όσον αφορά στα ξενοδοχεία και τους προορισμούς, οι ταξιδιώτες θέλουν να μάθουν ποια μέτρα εφαρμόζονται πριν κάνουν κράτηση.
Μετακίνηση της τουριστική αγοράς στα μεμονωμένα ταξίδια
Το 2017, τα ομαδικά ταξίδια αποτελούσαν το 70% της κινεζικής αγοράς. Μέχρι το 2019, αυτό είχε μειωθεί στο 55%, μια πτωτική τάση που πιθανόν να επιταχυνθεί από τον κορωνοϊό. Οι ταξιδιώτες που γεννήθηκαν στις δεκαετίες του 1960 και του 1970, είναι απίθανο να κάνουν φιλόδοξα ταξιδιωτικά σχέδια, και οι νεότερες γενιές, είναι πιθανό να γίνουν η κυρίαρχη δύναμη της αγοράς στρεφόμενοι στα μεμονωμένα ταξίδια.