Εξατομικευμένες έξυπνες αίθουσες διασκέδασης και ανθρωποκεντρική ψυχαγωγία είναι μερικές από τις τάσεις στην κρουαζιέρα του μέλλοντος, όπως αναφέρει πρόσφατη έκθεση της MSC Cruises. Στη μελέτη της με τίτλο “Το μέλλον της φιλοξενίας εν πλω” εξετάζει τις τάσεις που θα επηρεάσουν την ταξιδιωτική βιομηχανία της κρουαζιέρας.

Όλα στο «υπερ»

Η πολυτέλεια θα γίνει υπερ-πολυτέλεια, τα ιαματικά λουτρά θα είναι υπερ-αναζωογονητικά, η διασκέδαση θα είναι 5D. Το ταξίδι θα έχει στόχο να εμπλουτίσει τη ζωή και το μυαλό των επισκεπτών. Αυτά θα αποτελέσουν τον κανόνα της κρουαζιέρας του μέλλοντος.
Οι επιβάτες εν πλω του μέλλοντος θα αναζητούν την ελευθερία με στόχο την αυτο-βελτίωση στα ταξίδια. Οι εταιρείες θα πρέπει να ανταποκριθούν παρέχοντας εμπειρίες που προσφέρουν νέες προοπτικές, βοηθώντας τους αναπτυχθούν και να προχωρήσουν σε ατομικό επίπεδο. Οι μελλοντικοί πελάτες θα ψάχνουν για μια πραγματικά εξατομικευμένη εμπειρία διακοπών. Μάλιστα καθώς θα γίνουμε πιο συνδεδεμένοι από ποτέ, η τεχνολογία θα παράσχει στα brands τις πληροφορίες που απαιτούνται για να προσαρμόσουν εξατομικευμένες εμπειρίες.

Data ID πορτοφόλια

Η  τάση των Data ID Wallets θα επιτρέψει στα brands της κρουαζιέρας να δημιουργήσουν μια πραγματικά δυναμική, απρόσκοπτη και υπερ-προσωποποιημένη εμπειρία φιλοξενίας.

Ευσυνείδητοι ταξιδιώτες

Οι ταξιδιώτες γίνονται όλο και πιο ευσυνείδητοι περιβαλλοντικά για τα ταξίδια τους και αναζητούν φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές διακοπών.
Για το λόγο αυτό η εμπειρία φιλοξενίας του 2030 θα δώσει ιδιαίτερη έμφαση στη βιωσιμότητα, τον κοινωνικό αντίκτυπο στους προορισμούς.

Κοινωνική ανταπόδοση στον προορισμό

Η επιθυμία για ταξίδια με σκοπό θα οδηγήσει στην ανάπτυξη των «Αναθεωρημένων θέρετρων» όπου τα brands φιλοξενίας θα ενισχύουν τις τοπικές οικονομίες μετατρέποντάς τους σε μοναδικούς προορισμούς.