Με ένα προσωπικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ο CEO της easyJet Γιόχαν Λούντγκρεν ενημερώνει τους πελάτες για την κατάσταση αυτή την στιγμή στην αεροπορική εταιρεία ελέω πανδημίας καθώς και τις προκλήσεις ζητώντας παράλληλα την κατανόηση τους.

Όπως τονίζει “καθ ‘όλη τη διάρκεια του Απριλίου, δεν θα υπάρχουν πτήσεις easyJet οπουδήποτε στο δίκτυο μας, με εξαίρεση αυτές για επαναπατρισμό”.

Η πρόκληση του επαναπατρισμού

Τις τελευταίες εβδομάδες, υπογραμμίζει ο επικεφαλής της αεροπορικής εταιρείας “εργαζόμαστε σκληρά για να επαναπατρίσουμε περισσότερους από 45.000 πελάτες από όλη την Ευρώπη.
Και θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με τις κυβερνήσεις για να στηρίξουμε τη συνεχιζόμενη προσπάθεια για να φέρουμε τους ανθρώπους όπου χρειάζεται.
Επί του παρόντος ασχολούμαστε με έναν πρωτοφανή αριθμό κλήσεων και εργαζόμαστε σκληρά για να προσπαθήσουμε και να τις επεξεργαστούμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε. Ωστόσο, σε χώρες με κυβερνητικούς περιορισμούς, μπορεί να χρειαστεί περισσότερο χρόνο από ότι συνήθως και γι ‘αυτό σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας”.

Τι γίνεται αν έχει ακυρωθεί η πτήση σας σε easyJet

Σύμφωνα με τον Γιόχαν Λούντγκρεν εάν η πτήση σας ακυρώθηκε, η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών θα ενημερώνει πώς να κάνετε κράτηση σε νέα πτήση, να λάβετε κουπόνι για άλλη πτήση ή να σας επιστραφούν τα χρήματα.

Κοιτάζοντας προς το μέλλον

“Μας λείπουν τα ταξίδια όσο και στον καθένα. Θα συνεχίσουμε να αξιολογούμε πότε θα μπορέσουμε να ξεκινήσουμε πάλι πτήσεις, καταλήγει στο μήνυμα του ο CEO της easyJet.
Μόλις μπορέσουμε να το κάνουμε θα επιστρέψουμε ξανά με ασφάλεια στον ουρανό. Για να σας μεταφέρουμε στις διακοπές σας, στα επαγγελματικά σας ταξίδια και στις αποδράσεις τα Σαββατοκύριακα με τους φίλους και τους αγαπημένους σας”.