Οι υπεύθυνοι για το σχεδιασμό συνεδρίων και εκδηλώσεων είναι αισιόδοξοι για το 2024, με σχεδόν τους μισούς να αναμένουν να κλείσουν περισσότερες συναντήσεις από ό,τι το 2023. Αυτό προκύπτει μεταξύ άλλων από τελευταία έρευνα των εταιρειών Knowland και ConferenceDirect.

Ωστόσο, υπάρχει πίεση για να παραδίδονται εκδηλώσεις υψηλής ποιότητας και εμπειρίες που αλλάζουν το συνεδριακό “παιχνίδι”, διατηρώντας παράλληλα τον προϋπολογισμό.

Το αυξανόμενο κόστος σε συνδυασμό με το λιγότερο έμπειρο προσωπικό των ξεοδοχείων αλλάζει τον τρόπο και τον τόπο κράτησης των προγραμματιστών συνεδριων, με αποτέλεσμα μικρότερες εκδηλώσεις, μετάβαση σε δευτερεύουσες αγορές και τροποποιημένες εμπειρίες.

Τα κυριότερα σημεία από την έρευνα περιλαμβάνουν:

Οι υψηλές τιμές βασική πρόκληση

Ενώ οι διοργανωτές είναι πιο ικανοποιημένοι με την ανταπόκριση των χώρων, η τιμολόγηση εξακολουθεί να αποτελεί πρόβλημα για το 47% εξ αυτών. Η άνοδος των τιμών F&B και AV έως και 50% αλλάζει το παιχνίδι για το σχεδιασμό και την παραγωγή εκδηλώσεων.

Οι δευτερογενείς αγορές παρέχουν ευκαιρία για χαμηλότερες τιμές και εμπειρία υψηλής ποιότητας.

Οι διοργανωτές ενδέχεται να εξετάσουν το ενδεχόμενο αλλαγής προορισμών και χώρων για τη διαχείριση του κόστους των συναντήσεων. Οι όμιλοι είναι πιο πιθανό να μεταφέρουν τα events σε εναλλακτικές αγορές για να διατηρήσουν την ποιότητα των εκδηλώσεων και να αποφύγουν τη μετατόπιση τους σε αλυσιδωτή κλίμακα. Αυτή η αλλαγή παρουσιάζει ευκαιρίες για τις δευτερογενείς και τριτογενείς αγορές να προσελκύσουν νέες επιχειρήσεις προσφέροντας ποιοτικά προϊόντα, υπηρεσίες και ελκυστικές εναλλακτικές τιμές σε σύγκριση με τους 25 κορυφαίους προορισμούς της αγοράς.

Τεχνητή νοημοσύνη και βιωσιμότητα

Η τεχνητή νοημοσύνη διαδραματίζει αυξανόμενο ρόλο στη βιομηχανία των συναντήσεων. Οι σχεδιαστές εκδηλώσεων βλέπουν ευκαιρίες για τεχνητή νοημοσύνη σε αναμενόμενες χρήσεις, όπως εφαρμογές σε κινητά και εικονικούς βοηθούς. Ωστόσο, υπάρχει λιγότερος ενθουσιασμός για τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στις καθημερινές λειτουργίες ή στις ψηφιακές εφαρμογές που αλλάζουν το παιχνίδι, τουλάχιστον προς το παρόν.

«Πονοκέφαλος» τα επίπεδα στελέχωσης των ξενοδοχείων

Η ικανοποίηση από την ανταπόκριση του ξενοδοχείου είναι αυξημένη κατά 100% σε σύγκριση με πέρυσι. Ωστόσο, οι σχεδιαστές εκδηλώσεων εξακολουθούν να επηρεάζονται από το προσωπικό και τα επίπεδα εμπειρίας τους στα ξενοδοχεία. Τα μοντέλα πωλήσεων των ξενοδοχειακών ομάδων οδηγούν σε καθυστέρηση στην εξυπηρέτηση των απαιτήσεων των events.