Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ο έλεγχος τουριστικών εγγράφων από το σπίτι μπορεί να βελτιώσει την ταξιδιωτική εμπειρία, αλλά και να αποφέρει περισσότερα έσοδα στις εταιρείες του κλάδου.

Όπως αποκαλύπτει έρευνα της iProov σε 16.000 καταναλωτές σε οκτώ χώρες (ΗΠΑ, Καναδάς, Μεξικό, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο και Αυστραλία), οι ταξιδιώτες δεν βρίσκουν τη διαδικασία check-in στο αεροδρόμιο ως ένα χαλαρωτικό πρώτο βήμα προς έναν προορισμό.

Η πλειονότητα θα προτιμούσε να απλοποιήσει τη διαδικασία και να πάει κατευθείαν από τον καναπέ του σπιτιού του στην πύλη με όσο το δυνατόν λιγότερα βήματα.
Οι ταξιδιώτες θέλουν να χρησιμοποιήσουν μια υπηρεσία για τη διενέργεια ελέγχων εισιτηρίων και διαβατηρίων από το σπίτι, καταργώντας την ανάγκη εμφάνισης σε αεροδρόμια και κόμβους.

  • Το 85% θα χρησιμοποιούσε έλεγχο εισιτηρίου/ταυτότητας από το σπίτι.
  • Το 70% είπε ότι το πρώτο βήμα του ταξιδιού -η αναμονή σε μεγάλες ουρές για check in- είναι το πιο ενοχλητικό μέρος του ταξιδιού.

Τα αεροδρόμια και οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να μειώσουν τα σημεία συμφόρησης χρησιμοποιώντας υπηρεσίες check-από το σπίτι για να κάνουν την ταξιδιωτική εμπειρία πιο βολική για τους πελάτες.

Απομακρυσμένο βιομετρικό έλεγχο από το σπίτι

Η τεχνολογία ασφαλούς απομακρυσμένης επαλήθευσης επιτρέπει στους ταξιδιώτες να ολοκληρώνουν τους ελέγχους εισιτηρίων και ταυτότητας από την άνεση του σπιτιού τους, ώστε να μην χρειάζεται να το κάνουν στο αεροδρόμιο.
Το κλειδί σε αυτή τη διαδικασία είναι η βιομετρική επαλήθευση προσώπου και ο έλεγχος ταυτότητας.

Με τον απομακρυσμένο βιομετρικό έλεγχο από το σπίτι, δεν χρειάζεται να επιδεικνύουν οι ταξιδιώτες εισιτήρια και άλλα έγγραφα κατά το check-in και μετά ξανά στην πύλη. Απλά επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν το πρόσωπο τους ως εισιτήριο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία οι ταξιδιώτες είναι πιο πιθανό -σε μεγάλο βαθμό- να επιλέξουν για κράτηση μία εταιρεία που θα τους προσφέρει άνεση από τον καναπέ μέχρι την πύλη.

Είτε πρόκειται για διακοπές, είτε μια σύντομη επίσκεψη ή ένα επαγγελματικό ταξίδι, ένα πράγμα είναι σίγουρο. Ότι οι ταξιδιώτες δεν θέλουν να ξοδεύουν χρόνο σε μεγάλες ουρές στο αεροδρόμιο. Θέλουν να περνούν το χρόνο τους χαλαρώνοντας, είτε με πίνοντας καφέ είτε κάνοντας ψώνια.

Τα μεγαλύτερα παράπονα για τα αεροπορικά ταξίδια από το Ηνωμένο Βασίλειο

Το 87% των Βρετανών βλέπει θετικά μια υπηρεσία που θα επέτρεπε τη διενέργεια ελέγχων εισιτηρίων και διαβατηρίων από το σπίτι.

Τα μεγαλύτερα παράπονα για τα αεροπορικά ταξίδια, για τους τουρίστες από το Ηνωμένο Βασίλειο -μία χώρα με πρόσφατα προβλήματα στους αερολιμένες και ακυρώσεις πτήσεων– έχουν να κάνουν:

  • Μεγάλες ουρές κατά το check-in 68%.
  • Έλεγχοι ασφαλείας 52%.

Οι υπηρεσίες απομακρυσμένου ελέγχου από το σπίτι είναι το κλειδί για την παροχή άνεσης, ενώ παράλληλα μειώνουν τα σημεία συμφόρησης για τους παρόχους ταξιδιωτικών υπηρεσιών, σύμφωνα με την έρευνα.

Η βιομετρική επαλήθευση, είναι το κλειδί

«Η τεχνολογία ασφαλούς επαλήθευσης επιτρέπει στους ταξιδιώτες να ολοκληρώνουν τους ελέγχους εισιτηρίων και ταυτότητας από την άνεση του σπιτιού τους, ώστε να μην χρειάζεται να το κάνουν στο αεροδρόμιο, υπογραμμίζει ο Andrew Bud, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της iProov.

Η βιομετρική επαλήθευση προσώπου και ο έλεγχος ταυτότητας είναι το κλειδί για αυτήν τη διαδικασία.

Η επαλήθευση προσώπου έχει ήδη αποδειχθεί μια ασφαλής και προσβάσιμη λύση για πολλές εφαρμογές και διαδικασίες.
Για παράδειγμα, σχεδόν το ένα τρίτο των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο χρησιμοποιούν ήδη επαλήθευση προσώπου για πρόσβαση στις εφαρμογές mobile banking τους.

Έχουμε δει ήδη ότι η ηλεκτρονική επαλήθευση προσώπου μπορεί να εφαρμοστεί για τη βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας των καταναλωτών, διευκολύνοντας τη ζωή των ταξιδιωτών και των χειριστών σε όλο τον κόσμο.»