Πολλά έχουν ειπωθεί για την άνοδο της εικονικής πραγματικότητας και τι σημαίνει για τα ξενοδοχεία.
Ωστόσο, νομίζω ότι υπάρχει ένα απλούστερο μάθημα. Ο επισκέπτης μπορεί να βρεθεί στο ξενοδοχείο σας χωρίς να φύγει από το σπίτι του.
Φανταστείτε να έχετε τη δυνατότητα να βλέπετε τι βλέπουν, να ακούτε τι ακούν, να αισθάνεσται ακόμη και αυτό που αισθάνονται. Επίσης θα δούμε τα πιλοτικά προγράμματα εικονικής πραγματικότητας να εφαρμόζονται σε πολλές βιομηχανίες μεταξύ των οποίων και ο τουρισμός .
Πώς επηρεάζεται η εμπειρία του επισκέπτη από μικρά πράγματα?
Η πραγματικότητα είναι ότι δεν χρειάζεστε ένα φανταχτερό ακουστικό για να το κάνετε αυτό. Το να είσαι σε θέση να συνθέτεις την εμπειρία του επισκέπτη είναι μια κατάσταση του νου.
Το γεγονός ότι οι επισκέπτες μπορούν να απορροφήσουν τόση λεπτομέρεια πριν κλείσουν ένα ξενοδοχείο είναι μια ευκαιρία για τους ξενοδόχους να γυρίσουν σελίδα στην καθημερινότητα.