Σύνταξη: tourismtoday.gr
Τα πιο ασυνήθιστα πράγματα που ξεχνούν ή ζητούν οι πελάτες στα ξενοδοχεία, αποκαλύπτει η έκθεση Hotel Room Innsights της Hotels.com.
- Περισσότερο από το 10% των ξενοδοχείων βρήκαν οδοντοστοιχίες.
- Ένα ρολόι αξίας 6 εκατομμυρίων δολαρίων και μια τσάντα Birkin ήταν μερικά από τα ακριβότερα αντικείμενα που βρέθηκαν.
- Ένα κοτοπουλάκι και μια σαύρα (κατοικίδιο) βρέθηκαν και επιστράφηκαν στους ιδιοκτήτες τους.
- Κάποιος άφησε πίσω του ακόμη και ένα λάστιχο αυτοκινήτου.
Τα πιο παράξενα αιτήματα
Στα πιο παράξενα αιτήματα είναι μπανιέρες γεμάτες με Evian, χοτ ντογκ με χαβιάρι και τέσσερα κιλά μπανάνες.
Προφανώς, πρόκειται για επισκέπτες που αναζητούν καινοτόμους τρόπους για να ξοδέψουν τα χρήματα τους.
Οι πιο ασυνήθιστες υπηρεσίες σε ξενοδοχεία της Hotels.com
- Bόλτα σε ιαπωνικό κήπο 400 ετών στο Hotel New Otani Tokyo The Main.
- Το Four Seasons Hotel Austin παρέχει υπηρεσία κιθάρας στο δωμάτιο για τους επισκέπτες που θέλουν να παίξουν.
- Το Sentinel Hotel στο Πόρτλαντ προσφέρει υπηρεσίες Very Important Pets.
- Ιδιωτική ξενάγηση στο Βρετανικό Μουσείο στο The Montague on the Gardens στο Λονδίνο.
- Εξατομικευμένη εμπειρία γευσιγνωσίας κρασιού στο Villa Gallici Hôtel & Spa.