Η ταξιδιωτική βιομηχανία των ΗΠΑ άλλαξε άρδην μετά την πανδημία. Όχι μόνο στον αριθμό των ανθρώπων που ταξιδεύουν αλλά πού πηγαίνουν και τι κάνουν όταν ταξιδεύουν.

Ωστόσο, αυτό που δεν γνωρίζουμε ακόμη είναι πόσες από αυτές τις αλλαγές είναι προσωρινές και πόσες θα είναι το νέο φυσιολογικό. Αυτό προσπάθησε να εξετάσει σε νέα έρευνά της η Longwoods International σε συνεργασία με ην Miles Partnership.

Οι αλλαγές που προέκυψαν περιλαμβάνουν :

  • Μια τάση για λιγότερα ταξίδια.
  • Μετάβαση από αστικούς σε αγροτικούς προορισμούς.
  • Αύξηση της δημοτικότητας των οδικών προορισμών.

Με περίπου τους μισούς ταξιδιώτες να αλλάζουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια λόγω του κορωνοϊού, το 32 % επιλέγει οδικούς προορισμούς.

Πάνω από το 80% αναμένει ότι τα επίπεδα υπηρεσιών από τους ταξιδιωτικούς προμηθευτές-ξενοδοχεία, εστιατόρια, αξιοθέατα, αεροπορικές εταιρείες θα είναι ίσα ή υψηλότερα από ό, τι πριν από την πανδημία.

Ωστόσο, η έρευνα του Longwoods διαπίστωσε ότι το ένα τέταρτο των ταξιδιωτών έκρινε ότι η ποιότητα των υπηρεσιών στο τελευταίο τους ταξίδι ήταν χαμηλότερη από αυτή που είχαν βιώσει πριν από τον COVID-19.

Συνολικά, ένας αυξανόμενος αριθμός Αμερικανών σχεδιάζει να ταξιδέψει μέσα στους επόμενους έξι μήνες. Σε αυτή την έρευνα, το 89 τοις εκατό των ταξιδιωτών δήλωσαν ότι είχαν σχέδια, αριθμός που παρέμεινε σχετικά σταθερός από τον Απρίλιο.

Πόσο επηρεάζει ο κορωνοϊός τα ταξιδιωτικά σχέδια

Ο Covid-19 εξακολουθεί να επηρεάζει σημαντικά τα σχέδια των ταξιδιωτών.

  • Το 33 % ανέφερε τον Covid ως το κύριο μέλημά τους.
  • Το 26 % δηλώνει ότι η οικονομική τους κατάσταση επηρεάζει τις αποφάσεις τους.
  • Το 24 % δήλωσε ότι το κόστος μεταφοράς ήταν ο βασικός παράγοντας.

Η πλειοψηφία των ταξιδιωτών λέει ότι αισθάνονται ασφαλείς όταν ταξιδεύουν έξω από τις κοινότητές τους.

Η μετάλλαξη Δέλτα επηρεάζει τα ταξίδια

Το 36 % των ταξιδιωτών δήλωσαν ότι έχουν αναβάλει τα ταξίδια του 2021 που πραγματοποιούνται από τώρα έως το τέλος του έτους για αργότερα ή το επόμενο έτος.

Ωστόσο, το 37 % δήλωσε ότι δεν έχει αλλάξει τα σχέδιά του.

Μόλις το 7 % δήλωσε ότι είχε τώρα σχέδια για το 2021 και το 10 % δεν ήξερε ή δεν ήταν σίγουρο.